Wim

Ronduit teleurstellend, communicatie gebrekkig; horloge ter reparatie gebracht. Garantie was net verlopen, "maar dat is geen probleem". Na 2 mnd pas prijsopgave: onvoorstelbaar hoge reparatiekosten.... Ronduit teleurstellend, communicatie gebrekkig; horloge ter reparatie gebracht. Garantie was net verlopen, "maar dat is geen probleem". Na 2 mnd pas prijsopgave: onvoorstelbaar hoge reparatiekosten. Je hebt sterk de indruk dat je voortdurend wordt voorgelogen. Onbetrouwbaar adres.

Vriendelijkheid (maar wel gespeeld)

Jan

Keurig bedrijf met aardige en deskundige medewerkers

Altijd snelle reactie op vragen

W.P. van Bergen

Relaxed een aankoop doen!

Snel handelen en afspraken meteen nakomen!

Kösters

Perfecte service

klantgericht en prima service

Jan Willem

Fantastische service! we werden gebeld om te vragen naar de maart voor het bandje, horloge werd prachtig ingepakt.

Vriendelijk en accuraat.

C klaar

Zeer klantvriendelijk! Mijn bestelling was niet leverbaar in de originele versie, wel in een andere. Zeer goede begeleiding en makkelijk contact ( whatsapp , dus helemaal van nu)

Positief. Snelle respons op mijn vragen per email, en vervolgens

Snelle respons op mijn vragen per email, en vervolgens de bestelling snel afgehandeld en fraai verpakt verzonden

Ingrid van den Hoogen

Mijn ervaring was 100% positief.

Zeer persoonlijke benadering. Dit vind ik belangrijk ook bij online bestellen.

Johan

Slecht, bracht mijn gouden horloge voor nieuwe batterij en een nieuwe pakking. Uit eindelijk mijn horloge terug, original bescherm doekje met merk erop vol met vlekken, pakking konden ze niet... Slecht, bracht mijn gouden horloge voor nieuwe batterij en een nieuwe pakking. Uit eindelijk mijn horloge terug, original bescherm doekje met merk erop vol met vlekken, pakking konden ze niet bestellen.. hadden ze geen zin in om tijd aan te besteden. ter compensatie merkloos doek gekregen.. zucht..

Reactie HA Juweliers:

Wij hebben alle mogelijkheden onderzocht om uw Montrichard gouden horloge, die met een kapotte pakking bij ons werd aangeboden, te herstellen. Helaas is er voor dit model geen passende pakking... Wij hebben alle mogelijkheden onderzocht om uw Montrichard gouden horloge, die met een kapotte pakking bij ons werd aangeboden, te herstellen. Helaas is er voor dit model geen passende pakking verkrijgbaar bij de reguliere fourniturenhandel en is er ook geen after sales centre van Montrichard bekend. Er is overduidelijk geen enkele sprake van onwil maar het is volgens onze informatie niet beschikbaar. Het beste is om contact op te nemen met de verkoper van dit merk.
En onze excuses dat er locktite op de werkbank van de horlogemaker op uw poetsdoekje is gekomen, ook een nieuw doekje van dit merk kunnen we helaas om dezelfde reden niet voor u bestellen.

Prachtige ring online gevonden, was nog in de aanbieding ook!
Maar een maat te klein. Dat was geen probleem, tegen een kleine vergoeding werd de ring op maat gemaakt.

Goed telefonisch contact en overleg. Werd steeds op de hoogte gehouden en vragen worden dezelfde dag beantwoord.