Johan

Slecht, bracht mijn gouden horloge voor nieuwe batterij en een nieuwe pakking. Uit eindelijk mijn horloge terug, original bescherm doekje met merk erop vol met vlekken, pakking konden ze niet...

Reactie HA Juweliers:

Wij hebben alle mogelijkheden onderzocht om uw Montrichard gouden horloge, die met een kapotte pakking bij ons werd aangeboden, te herstellen. Helaas is er voor dit model geen passende pakking verkrijgbaar bij de reguliere fourniturenhandel en is er ook geen after sales centre van Montrichard bekend. Er is overduidelijk geen enkele sprake van onwil maar het is volgens onze informatie niet beschikbaar. Het beste is om contact op te nemen met de verkoper van dit merk.

En onze excuses dat er locktite op de werkbank van de horlogemaker op uw poetsdoekje is gekomen, ook een nieuw doekje van dit merk kunnen we helaas om dezelfde reden niet voor u bestellen.

Prachtige ring online gevonden, was nog in de aanbieding ook!
Maar een maat te klein. Dat was geen probleem, tegen een kleine vergoeding werd de ring op maat gemaakt.

Goed telefonisch contact en overleg. Werd steeds op de hoogte gehouden en vragen worden dezelfde dag beantwoord.

Zeer klantvriendelijk en servicegericht. Voor klant van ons bedrijf een afscheidskado moeten regelen op afstand met de garantie dat het ruilen/geldteruggave mogelijk is.

klantvriendelijk, goed vertrouwen, servicegericht, flexibel

Hafsa

Super fijne service gehad! Horloge die ik cadeau heb gedaan bleek dag de jarige een soortgelijke al heeft, retouren en de nieuwe horloge weer ontvangen ging razendsnel! Top service en communicatie,...

Goede en duidelijke communicatie.

Prima geholpen, netjes te woord gestaan en product in prima staat gekregen.

Heel beleefd te woord gestaan.

Opbouwende kritiek, indien van toepassing.
Kreeg bij het bestellen via de website niet goed door wanneer de zending verwacht kon worden. Zodoende nadien gebeld om aflevert adres te wijzigen....

Werd telefonisch keurig en vriendelijk geholpen. Prima service tot dusver.

Vlotte service.
Eerst per mail” contact gehad en dat voelde erg vertrouwd.
Vriendelijke mensen zeker aan te raden.

Vlotte service en extra foto’s vd armband gekregen dat ik hem goed kon bekijken.

Prima. Snel vakkundig en attent

Persoonlkjk contact

Agnes

Heel erg tevreden! Was mijn eerste ervaring maar zou hier zeker weer bestellen.

De ene dag besteld de volgende dag in huis en prachtig verpakt in zeer luxe doos.

Peggy

Hele goede service en snelle levering!

Erg mooi product en dan ook nog voor de helft van de prijs. Top!