GYZS.nl

1927 Reviews

Goed netjes

Kam netjes op tijd

Martin Martens

Alles is correct en op tijd geleverd

stiptheid

Jacco

Goed product

J

Het bedrijf is zeer betrouwbaar

Snelle en goede reactie bij de bestelling

Geirnaert

Alles

Arend

Makkelijk bestellen en snel geleverd

Eenvoudig

Sa

Er was een tekort maar deze is nagestuurd

De Bruyn Eric

Dubbeltje op z'n kant

uitgebreidt gamma

kekumbos handel

Ik heb 10 dagen geleden een bestelling gedaan en die zou de volgende dag geleverd worden, niet gebeurd dus. over gebeld zou afgelopen woensdag geleverd worden, niet gebeurd dus. ook geen enkele... Ik heb 10 dagen geleden een bestelling gedaan en die zou de volgende dag geleverd worden, niet gebeurd dus. over gebeld zou afgelopen woensdag geleverd worden, niet gebeurd dus. ook geen enkele melding niet geinformeerd. niets terug te vinden. vandaag een paar email gestuurd. al een paar keer gebeld maar krijg niemand aan de lijn.

Reactie GYZS.nl:

Geachte heer Bos, onze excuses dat de leverdatum van te voren niet geheel duidelijk was bij u. En dat de levering daarna ook nog vertraagd was. Volgens onze gegevens zou u de bestelling nu al enige... Geachte heer Bos, onze excuses dat de leverdatum van te voren niet geheel duidelijk was bij u. En dat de levering daarna ook nog vertraagd was. Volgens onze gegevens zou u de bestelling nu al enige tijd in huis moeten hebben, we hopen dat alsnog tevreden bent met de producten. Op de dag dat u belde (16 juli) waren wij inderdaad telefonisch niet bereikbaar ivm onze verhuizing ondertussen zijn we weer volledig bereikbaar. Mocht u nog vragen hebben dan kunt u altijd contact met ons opnemen via https://www.gyzs.nl/klantenservice/
Team Gyzs.nl

Adri van der Hoorn

Ik heb een bestelling gedaan alles betaald maar alleen mijn bestelling komt niet en ik hoor ook niets daarvan wat is er loos?

ik zou niet weten

Reactie GYZS.nl:

Geachte heer van der Hoorn, onze excuses dat het verzenden van uw bestelling vertraging heeft opgelopen. Volgens onze gegevens zou u het gereedschap ondertussen ontvangen moeten hebben. Mocht u nog... Geachte heer van der Hoorn, onze excuses dat het verzenden van uw bestelling vertraging heeft opgelopen. Volgens onze gegevens zou u het gereedschap ondertussen ontvangen moeten hebben. Mocht u nog vragen hebben dan kunt u altijd contact met ons opnemen via https://www.gyzs.nl/klantenservice/
Team Gyzs.nl