GYZS.nl

1927 beoordelingen

1927 Reviews

Detlef Schulz uit duitsland

Geachte heren en dames,
Ik heb de door u geleverde artikelen zeer snel ontvangen. Ik ben zeer tevreden met de gang van zaken.
dit weekend afreizen naar Zandvoort om de...
Geachte heren en dames,
dit weekend afreizen naar Zandvoort om de Combi-raamuitsetterAXA flex te installeren..
Bedankt met vriendelijke groeten

Detlef Schulz uit duitsland

zeer snelle levering

Mario Betsteeg

Zeer goed

Snelle levering. Product als op website beschreven staat klopt precies.

ton-albers.nl

snel

Wim Cox

Goed spul !

Precies zoals omschreven !

BJ Hazenberg

Al een keer eerder een bestelling gedaan en dat ging goed en netjes. Maar ik weet niet wat er nu aan de hand is, ze kunnen het waarschijnlijk niet aan. In elk geval kunnen ze niet communiceren. Al een keer eerder een bestelling gedaan en dat ging goed en netjes. Maar ik weet niet wat er nu aan de hand is, ze kunnen het waarschijnlijk niet aan. In elk geval kunnen ze niet communiceren.
Op woensdag op tijd bestelling gedaan (wilde de klus in het weekend uitvoeren) zou de volgende dag geleverd worden, alles leek op voorraad. Geen levering maar standaard email “Sorry. Niet vandaag, maar (over)morgen in huis”. De volgende dag weer: “Sorry. Niet vandaag, maar (over)morgen in huis”. deze mail heb ik 5x ontvangen. Bij navragen een standaardantwoord en druk bij DHL.
Maar zeg dat dan bij de bestelling dat je “de volgende dag levering” niet waar kunt maken.
Nou ja, uiteindelijk een deel maandag ontvangen en het andere deel donderdag, precies een week later. Het was op voorraad en was op tijd besteld. Gek dat andere pakketten via DHL wel binnen een dag geleverd werden en de suggestie om over te stappen (of de klant de keuze laten maken) te leveren via PostNL werd afgewimpeld. Het ligt wellicht aan DHL, maar dat wisten ze al van tevoren. Jammer

Ruim assortiment

Judith Berrevoets

Ik werd goed geholpen. Wel vond ik de verzendkosten veel. Ik betaalde €6,75 aan verzendkosten terwijl het pakketje door de brievenbus paste.

Vriendelijk

Frank van Roekel, Houdtvanstaal Bennekom

Fijn bedrijf om zaken mee te doen.

Goede communicatie, duidelijke website en snelle leveringen

Gysz

Ruim assortiment alleen een rommelige levering. Bestelling is in 3 delen geleverd terwijl op de site op het moment van bestellen stond dat alles voorradig was!

Voor een eerste keer bestellen niet. Na gebeld te hebben werd het wel opgelost, maar de communicatie over dit soort dingen kan echt verbeterd worden.

Ghita Limas

Ik heb nog niks ontvangen

Nee, geen communicatie betreft levering

Opgelicht

Retouren via Bol worden niet terugbetaald, nieuwe leveringen niet verstuurd. Geld kwijt, geen product. Blijf hier weg!

Eh…geen.