GYZS.nl

Ria

Eerste keer

Geen idee

MY Wonen BV

Wij hadden roosters besteld maar het duurde heel lang voor dat we het binnenkregen.

Telefonisch goed bereikbaar

Arthur Baeten

Levering lengtemateriaal met schade

In eerste instantie sterke communicatie, daarna niet voldoende sterk om tot een oplossing te komen, belang van de klant staat niet langer centraal, verzoek om terug te bellen achtergelaten, nog niet... In eerste instantie sterke communicatie, daarna niet voldoende sterk om tot een oplossing te komen, belang van de klant staat niet langer centraal, verzoek om terug te bellen achtergelaten, nog niet gebeld

De Spijker op zijn Kop

Aanschaf van 2 sleuteltjes voor een raamsluiting

Leverbaarheid van de sleuteltjes

Reactie GYZS.nl:

Beste Gerard, na ons contact hebben wij begrepen dat u wel tevreden bent over onze service en de bestelde producten, maar dat u deze slechte beoordeling heeft geplaatst omdat u het vervelend vond... Beste Gerard, na ons contact hebben wij begrepen dat u wel tevreden bent over onze service en de bestelde producten, maar dat u deze slechte beoordeling heeft geplaatst omdat u het vervelend vond dat u twee keer een review verzoek van ons heeft ontvangen. Onze excuses hiervoor, wij zullen onze procedures met betrekking tot reviews nog eens goed tegen het licht houden.
Team Gyzs

Vista do vale Tomar - Portugal

Snel bezorgd

Goed product

Reinout

Snel geleverd en conform specificatie

Kwaliteit

Upark 1

Snel en correct

Snel en correct

A van Bergeijk

Snelle levering keurig verpakt

R. E. Delies

Goede dienstverlening, omdat ik het nodig had en volgens mail geleverd maar kwam dag later tweede keer besteld.
Na contact gelijk tweede bestelling terug gedraaid en snel bedrag terug...
Na contact gelijk tweede bestelling terug gedraaid en snel bedrag terug ontvangen.

Bedankt!

Goede communicatie

B

Niet op tijd geleverd

Vlotte reactie klantenservice

Reactie GYZS.nl:

Geachte klant,
Geachte klant,
onze excuses dat wij de bestelling 1 dag te laat verstuurd hebben, wij betreuren dit ten zeerste en blijven er hard aan werken dit soort fouten te voorkomen. We hopen dat u desondanks toch veel plezier heeft van uw bestelling.
Team Gyzs