GYZS.nl

1927 beoordelingen

1927 Reviews

willem

Helaas erg teleurgesteld door dit bedrijf, ik had 40 eenheden het was teveel moeite voor hun om de order aan te maken inmiddels een andere leverancier gevonden die de order probleemloos geleverd... Helaas erg teleurgesteld door dit bedrijf, ik had 40 eenheden het was teveel moeite voor hun om de order aan te maken inmiddels een andere leverancier gevonden die de order probleemloos geleverd heeft met keurige offerte. gyzs is een klant kwijt en als deze manier van werken bij andere wordt toegepast kunnen ze hun activiteiten wel staken en hun kvk opheffen.

nee men levert niet eens.

Reactie GYZS.nl:

Beste Willem, wat vervelend om te horen. We vinden het jammer dat we uw speciale bestelling van producten die wij niet in ons normale assortiment voeren niet hebben kunnen leveren. Als u 1 of... Beste Willem, wat vervelend om te horen. We vinden het jammer dat we uw speciale bestelling van producten die wij niet in ons normale assortiment voeren niet hebben kunnen leveren. Als u 1 of meerdere van de 80.000 artikelen die wij wel in ons assortiment hebben zou willen bestellen helpen we u heel graag. Met vriendelijke groet, Team GYZS

A A vd Zee

Wacht nu al 20 dagen op mijn bestelling, tot op heden niets ontvangen. Wat een slechte service!

Geld innen

M den Engelse

Goede producten en betrouwbaar, website is soms traag

produkten en prijs

Frans oleo

Wacht al bijna een maand op levering,een maal reactie gekregen dar men het ging uitzoeken. op tweede en derde mail geen antwoord

metaal

Ewtgsf

gsdg

HJ

Klantenservice is niet flexibel en denkt niet met de klant mee.

Producten zijn in orde

Bijzet

Goede ervaring - snelle en goede levering

duidelijke site

Piet

Kennis van zaken

Linda (uit België)

Schuifdeurrolslotje / wieltje (merk ZIEHL) gevonden op de site van GYZS. Bestelling geplaatst maandavond 30/08/21. Vandaag bezorgd, zoals het hoort. Je kan je pakketje volgen en de bezorgtijd... Schuifdeurrolslotje / wieltje (merk ZIEHL) gevonden op de site van GYZS. Bestelling geplaatst maandavond 30/08/21. Vandaag bezorgd, zoals het hoort. Je kan je pakketje volgen en de bezorgtijd klopte. Ik ben heel tevreden. En... mijn vliegraam schuift weer op en dicht zoals het moet.

Vlotte manier om te bestellen, te betalen en de levering is prima. Zoals beloofd.

Petra Jolly

Prima service. Flexibel in oplossingen.

Flexibiliteit, meedenken