GUSSTA

Ben je tevreden over je aankoop?

Gemmie Gieling

Snel geleverd.Ze kwamen de eikenhouten plank van 4 cm dik zelfs persoonlijk afleveren.

Nee

Bernadette

Snelle levering, mooi product

Nvt

Sybren Zwart

Ik vind het een heel fijn bed, en het ziet er prachtig uit

Heb je nog tips of eventuele verbeterpunten?

Na het aanbrengen van de blanke lak komen kleine houtvezeltjes op. Dit maakt het hout wat ruw. Ik weet niet of er een tweede laag wordt aangebracht, maar als dat zo is, dan is vooraf een... Na het aanbrengen van de blanke lak komen kleine houtvezeltjes op. Dit maakt het hout wat ruw. Ik weet niet of er een tweede laag wordt aangebracht, maar als dat zo is, dan is vooraf een polijstpapiertje eroverheen wel aan te bevelen, om de opstaande vezeltjes te elimineren.

Reactie GUSSTA:

Dank voor je review. En fijn om te horen dat je blij bent met het bed. Als we het bed afwerken met matte lak wordt het 3 keer gelakt en tussendoor fijn geschuurd. Zou je anders even contact met ons... Dank voor je review. En fijn om te horen dat je blij bent met het bed. Als we het bed afwerken met matte lak wordt het 3 keer gelakt en tussendoor fijn geschuurd. Zou je anders even contact met ons willen opnemen zodat we het kunnen beoordelen.

Ellie Dekkinga

Nette levering en mooi product

Bianca

Edward

Goed geïnformeerd en vriendelijk

Reactie GUSSTA:

Fijn om te horen. Daar worden wij blij van! :)

tonny ooms

Goede service als er probleempje is met het gekochte product. tevens nette en goede communicatie,en uiteraard mooie producten !! ik zou zeker Gussta aanraden bij kennisen en/of andere mensen.

Reactie GUSSTA:

Fijn om te horen. Dank je wel.

Erika Vroege

Vriendelijk, snel en mooie spullen

Annelies Schoo

Het dekbed is heerlijk warm. Het is iets zwaarder dan ons vorige dekbed door de sterkere tijk.
Dat het gemaakt is van tweedehands dons, geeft ons ook nog betere gemoedsrust!

Rik Van Oosterom

Mooi product