GSMwijzer.nl

GSMwijzer.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop GSMwijzer.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company52
7.7/10
81 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen GSMwijzer.nl met 7.7/10. Gebaseerd op 52 ervaringen.
Zeer goed (9/10)
Zeer goed (9/10)
Goed (8/10)

N.v.t.

- de telefoon werd snel geleverd
- her abonnement met de telefoon was scherp geprijsd: goedkoper en meer minuten en Mb's dan elders (hoewel dat wel per abonnement kan verschillen)

- de website is wat onhandig opgebouwd, je moet goed kijken voor je alle juiste dingen aangehinkt hebt.
- het maandelijks bedrag dat standaard aangevinkt staat voor de telefoon kon nog omlaag waarbij het bij te betalen bedrag 0 bleef.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Snelle levering, scherp geprijsd abonnement.

Veneman
Veneman

Alles snel en netjes geleverd.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Alleen maar goede ervaring.

GSMwijzer.nl 1 beoordeling

Ik heb bij 2 andere bedrijven een abonnement proberen af te sluiten. ik krege bij de 1 niet eens een reactie naar mijn vraag waarom het zo lang duurde, en moest er zelf achteraan bellen om erachter te komen dat mijn abo was afgekeurd. (omdat ik 2 jaar geleden was ontslagen en ik een rekening niet kon betalen en incasso aan mijn deur kwam) bij de ander precies hetzelfde. .
hier heb ik dinsdag besteld en meteen dezelfde dag nog goedkeuring van de provider ontvangen en donderdag alles al in huis!.
super snelle top service dus!.

John
John

eenvoudig te bestellen

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Mijn vrouw heeft een paar maanden geleden een abonnement afgesloten, nu ik, dit spreekt voor zich.

Score voor GSMwijzer.nl:5.00/5

Heel goed.

Jac
Jac

B-keus toestellen, reparatie /omwisselen is drama

Geld is belangrijker dan de kwaliteit, zo'n instelling is niet te veranderen.

Score voor GSMwijzer.nl:2.00/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Mooie website en verhalen echter wat zij niet vertellen is de inferieure kwaliteit van de smartphones..
b-keus toestellen en de klant die pech heeft moet hemel en aarde bewegen om nieuw toestel te krijgen..
trieste zaak!.

Erwin

Woensdag abonnement via gsmwijzer geregeld en donderdag de telefoon al in huis. super snel en ben erg tevreden. bedankt gsmwijzer!.

GSMwijzer.nl 1 beoordeling

Het bestellen gaat heel makkelijk. de volgende dag had ik het toestel al in huis! fijn dat ze een lege simkaart meesturen die je met een kort mailtje kan activeren: een halfuur later deed de nieuwe simkaart het al en kon de oude weg! ook telefonisch contact gehad, ben heel vriendelijk geholpen. fijne website!.

J Eijkenboom
J Eijkenboom

Uitstekende service compliment

Uitstekend.

zie boven

Zie boven

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Nieuwe telefoon gaan ophalen. blijkt er bij thuiskomst een ander soort sim in te moeten. kan je weer terug! .
dat zouden ze naar mijn idee toch moeten weten..
verder wel vriendelijk geholpen.

Bedrijfsinformatie

Door de jarenlange ervaring beschikt GSMwijzer.nl over een compleet assortiment van de verschillende internationale GSM fabrikanten (o.a. Nokia, Samsung, SonyEricsson, HTC, Apple en LG). Als een van de eersten is onze website in staat om de nieuwste types aan te bieden, altijd tegen de scherpste prijzen.

GSMwijzer.nl heeft uitstekende afspraken met de mobiele providers van Nederland (T-Mobile, KPN, Hi, Telfort, Vodafone). Naast supervoordelige GSM toestellen (met of zonder abonnement) bieden w
Adres
Nieuwstraat 16 B