Ad

Nieuw LCD-schermpje laten plaatsen.
Professioneel en vriendelijk geholpen, ben zeer tevreden!!

Jan

Hadden helaas geen oplossing voor het probleem (geen dataoverdracht via usb-connector) maar waren daar in elk geval wel eerlijk over. Doorverwezen naar Samsung service center in Breda, maar zit,... Hadden helaas geen oplossing voor het probleem (geen dataoverdracht via usb-connector) maar waren daar in elk geval wel eerlijk over. Doorverwezen naar Samsung service center in Breda, maar zit, wederom helaas, niet in Breda. Uiteindelijk lijkt vervangen van de usb-connector de enige oplossing.

Vreselijk slechte service.

Service was snel en heel vriendelijk. Helaas het Scherm gaf na 3 dagen opnieuw een barstje. Ook zit er een streep op die ‘schijnt’. (Terwijl hij niet is gevallen oid!)
Helaas was ik net op...
Helaas was ik net op vakantie een paar weken en kon ik dus niet meteen terug. Nu dus zicht op toch weer een kapot scherm. 😕

Wirken

Zeer verrassend , gratis!!! Geweldig!!!

Ursula

Helemaal top! Scherm was kapot. Mobiel afgeleverd en na de hey boodschappen doen weer helemaal tip top in orde👍

Vriendelijke en prima service.!

Rien Eijken

Prima service ondanks dat er maar een medewerker aanwezig was. Reparatie is goed gedaan.

Super goede hulp was zo klaar

Emilie van den Nouweland

Uitstekende service! Snel gedaan en zonder extra bijkomende kosten.