Uitstekend. Snel, meteen goed en prima kwaliteit

Product portfolio

Online aankoop van kledingrekken

neen

duidelijke info i.v.m. levering van de goederen.
waar kan je melding maken van gebreken van de goederen?

J.E.Kramer

Mooi product, redelijke prijs en snelle levering.

Kwaliteit van product.

Dubbele levering ontvangen. Terughalen prima geregeld.

No order delivered so far. I have contacted the company but have no any response yet.

beste Alevtina,
excuus voor de late reactie
bij deze los ik graag een en ander op
beste Alevtina,
excuus voor de late reactie
bij deze los ik graag een en ander op
wegens de crisis rondom het corona virus zijn er soms steken gevallen in onze snelheid en werkwijze.
wat is er gebeurt en hoe kan ik u tegemoetkomen?
mvg richard kaatee

Super ! alles perfect verlopen! produkt ook top!

uniek produkt

Geen contact, geen levering

De eigenaar is een aanpakker!

Eigenaar kan snel schakelen en is oplossingsgericht! Heel fijn!

De telefoniste bleef me drie dagen van het kastje naar de muur sturen door te blijven beweren dat mijn bestelling de volgende dag zou arriveren. Nadat ik (gelukkig) de eigenaar te spreken kreeg,... De telefoniste bleef me drie dagen van het kastje naar de muur sturen door te blijven beweren dat mijn bestelling de volgende dag zou arriveren. Nadat ik (gelukkig) de eigenaar te spreken kreeg, bleek er nog niets verzonden te zijn! Gelukkig lostte hij het diezelfde dag op.
Als blijkt dat bepaalde producten niet op voorraad zijn, zou ik het product van de website halen.

beste mevrouw van Blind spot,
bedankt voor uw reactie
beste mevrouw van Blind spot,
bedankt voor uw reactie
wij hebben het intern besproken met degene die u aan de lijn heeft gehad. we leren uiteraard van deze reviews en zullen ons beleid van juistheid en snelheid van reageren met de juiste info te verbeteren. nogmaals bedankt voor de review.
hopelijk heeft u schik van uw aankoop!
mvg richard

James Almere Fotografie

Zeer hartelijke ontvangst na een verzoek om foto’s te maken. Wat een leuke zaak als je een winkel of etalage wilt inrichten. Ongedwongen rondkijken tussen een ruime keuze etalagepoppen, groot,... Zeer hartelijke ontvangst na een verzoek om foto’s te maken. Wat een leuke zaak als je een winkel of etalage wilt inrichten. Ongedwongen rondkijken tussen een ruime keuze etalagepoppen, groot, klein, man, vrouw, met gezicht, zonder gezicht. In diverse kleuren uit te zoeken. Tussendoor heb je de vrijheid om zonder te vragen een kopje koffie o.i.d. te nuttigen.

Gastvrijheid, hartelijkheid, assortiment.

Nvt

roy

Prima buste afhandeling waardeloos

item verkeerd geleverd kan gebeuren. melding gemaakt nieuwe dop ontvangen was dit weer de verkeerde... geen reactie meer mogen ontvangen

Bedankt voor uw revieuw,
helaas maken we wel eens een fout , maar dat lossen we altijd op.
Bedankt voor uw revieuw,
helaas maken we wel eens een fout , maar dat lossen we altijd op.
We hebben een nieuwe dop opgestuurd , helaas de verkeerde kleur, we hebben gisteren een nieuwe dop opgestuurd, ik verwacht dat die maandag aankomt bij u
Ons personeel doet hun uiterste best ,

Service en vriendelijk, correct!