Jan de Rooij

Kringloop De Cirkel Hardinxveld-Giessendam

erg goede levertijd

soms een beschrijving er bij doen hoe iets in elkaar moet

Maurice/Stripes Jeansstore

Perfect weer, altijd fijn zaken doen ket de heren!

Snelheid en kwaliteit van producten

Alexander van Aken

Geweldig bedrijf

Sales is vriendelijk en behulpzaam

Perfect Shape

Goed geholpen! Ik had een aantal artikelen voor mijn bedrijf besteld maar 1 vd (meerdere) pakketten was niet geleverd door DHL. De klantenservice is gelijk een onderzoek gestart en heeft ervoor... Goed geholpen! Ik had een aantal artikelen voor mijn bedrijf besteld maar 1 vd (meerdere) pakketten was niet geleverd door DHL. De klantenservice is gelijk een onderzoek gestart en heeft ervoor gezorgd dat ik het missende pakketje achteraf als nog ontving. Erg blij met de producten & service.

Goed geholpen

Tempelman Exclusive

Mooie producten en topservice.

snelle leveringen en goede kwaliteit.

Geen commentaar.

thanks for de review!

. .opera men

Luus Teuling

Prima!

Kleding rekken zijn “oer” stevig. Goed in elkaar te zetten. Duidelijke site. Vlotte levering.

Mogellijk de verpakking. Bij het bestelde dubbele kledingrek waren de dikke ty-grips kapot gegaan tijdens transport. Stangen wiebelde alle kanten op dus onderdelen met stangen in 3 fases naar de... Mogellijk de verpakking. Bij het bestelde dubbele kledingrek waren de dikke ty-grips kapot gegaan tijdens transport. Stangen wiebelde alle kanten op dus onderdelen met stangen in 3 fases naar de behorende verdieping gebracht. Mogelijk een aandachts puntje voor in de toekomst.

Reactie Gruppo Corso:

thanks voor de review, we nemen m mee!
veel plezier met het rek
groet, team gruppo

Blanco Milano

Super. Goeie service, denken mee, komen hun afspraken altijd na.

Persoonlijk contact

gebak bij de koffie

Reactie Gruppo Corso:

thanks voor je review! nice to read :)
groet team gruppo!!!

Adri Wildeboer

De ervaring is uitstekend, na de keuze op de website en de bestelling werd het kledingrek de volgende dag reeds afgeleverd.

snelle reactie op opdracht en verzending

volgens mij valt er weinig te verbeteren, het is al uitstekend

Sportshop Oranje

Ik heb op 28 april 2 paspoppen besteld. Ik heb beide poppen beschadigd ontvangen. Wanneer je dit bedrijf benaderd, krijg je een grote mond en wordt er zonder pardon in je gezicht opgehangen. Na... Ik heb op 28 april 2 paspoppen besteld. Ik heb beide poppen beschadigd ontvangen. Wanneer je dit bedrijf benaderd, krijg je een grote mond en wordt er zonder pardon in je gezicht opgehangen. Na tientalle telefoontjes heb ik eindelijk toegezegd gekregen dat ik een ophaalafspraak krijg. Dit is niet helemaal goed gegaan. Het bedrijf wilt mij zowel mijn geld niet teruggeven, als een nieuwe ophaalafspraak laten inplannen. Je wordt belazerd waar je bij staat. Ik raad NIEMAND aan om hier te bestellen, tenzij je graag zomaar met je geld wilt strooien.

Geen sterke punten

Mensen niet meer belazeren

Beste klant,
Vervelend dat u de aankoop zo heeft ervaren, inmiddels is de zaak gelukkig opgelost en heeft u uw geld terug gehad.
Wij betreuren het dat u onjuiste punten in de review...
Beste klant,
Wij betreuren het dat u onjuiste punten in de review belicht. Wij vervangen uiteraard altijd beschadigde producten of bieden iedere kant zijn geld retour aan indien gewenst, zoals we bij u ook direct hebben aangeboden.
Groet van team Gruppo Corso.