Gropet

Klantvriendelijkheid klantenservice

Danny

Super levererancier

Mooi stickers

Herlaas was het niet in een keer binnen maar na telefoon gesprekwerd het gelijk getuurd top stickers

Ria Olbertz

Snelle levering.

Product was goed, compleet en degelijk verpakt.

Tina Visscher

Echt fantastisch! Het bestellen via de website gaat uiterst makkelijk en zowel de eigen bezorgservice als de bezorging via PostNL verloopt soepel. Vooral hulde voor de eigen bezorgservice; ze...

Duidelijk, geen poespas.

Als je iets vanuit de verlanglijst in de winkelwagen doet, verdwijnt het artikel vervolgens uit de verlanglijst. Ik vind het persoonlijk handig om alle items in de verlanglijst te zetten en zo in de winkelwagen te doen als ik iets nodig heb. Het zou fijn zijn als alles in de verlanglijst blijft staan, dan hoef je niet alles op te zoeken op de website.

Bestel er al jaren voer in grootverbruik

Bart Peetermans

Ik kende het niet. Maar ik zocht een onderdeel van een kattenbak. Kwam via Google naar voor

Werd nageteld omdat het onderdeel niet correct was dat ik wou

Onderdeel dat ik wou hadden ze wel maar niet stond niet op de site

Wilma

Je wordt goed geholpen

het was voor mij d eerste bestelling gedaan en dat is goed gegaan hoop wel op verdere service

Ik zou het niet weten wat er verbetert moet worden

Lm

Snelle service en goed verpakt en een attentie voor de feestdagen erbij! Leuk!

Snelle service, goed verpakt

Lisa boogaart

Heel goed, ik had een grote bestelling en alles was goed op voorraad, alles is ook netjes aangekomen.

Waarschijnlijk omdat de bestelling erg groot was, ontbrak 1 artikel. Na een mail had ik de volgende ochtend direct antwoord terug en is het artikel nagezonden. Super service!!

Marjolijn

Positief!!!
Vooral v.w.b. verpakking . Voorheen (Bij andere leveranciers) schaamde ik me weleens t.o.v. Post.NL medewerkers omdat zware zakken hondenvoer en een zak katten-grit rondom aan...

Grote zakken diervoeding en kattengrit netjes en afzonderlijk van elkaar verpakt!
Heel fijn ook voor de POST.NL medewerkers! heel hanteerbaar op deze manier! :-)

nog niet nee....