Man

Goed contact en fijne service. Is aan te bevelen.

Huub Corstjens

Voliere is correct en snel afgeleverd..
Alleen vreemd dat er slechts twee metalen grendeltjes bij zitten, terwijl er zes deurtjes zijn.

Eenvoudig te monteren pakket met goede bouwtekening.

Vier extra grendeltjes leveren.

L. Urlings

Positief ! Helder duidelijk en houden aan afspraak.

Houden aan afspraken, levertijd, goede beschrijving

Dat jullie het ook nog in elkaar komen zetten (-:

Zeer tevreden

Snelle leverinf, compleet, hoge kwaliteit

Jan Lemmens

Ik kocht een voliere sara medium. Goed contact, snel geleverd, helemaal tevreden. De bijgeleverde waterbeits is goed betaald met de nadruk op water. Koop er liever een pot grondverf bij.

Contact, snelheid levering, prijs-kwaliteit prima.

De waterbeits

R. Balkenende

Over het algemeen tevreden. Helaas levertijd niet nagekomen vanwege problemen bij transporteur. En één onderdeel (plexiglasplaat) was niet goed bruikbaar (verkeerde maatvoering)

kwaliteit product is goed

controleren maatvoering plexiglasplaat (driehoek)

Alfred Arends

Is goed...

Nou ik heb het pakket nog niet volledig kunnen openen ivm weer daar ik buiten het geheel moet schilderen etc en dus nog geen probleem heb gezien in de 5 tal dozen die ik ontvangen heb.
Ga ervan...
Ga ervan uit dat als ik beginnen kan en blijkt een afwijking te zijn men niet moeilijk doet.....

Goede respons en levering

Jori

Zeer tevreden !!

Snel geleverd, in goede staat aangekomen

Betere foto's van hoe het product er uit ziet . Voederbak ziet je niet op de foto en het vloer onder de binnenhok staat ook niet op foto's. En jammer dat je het nog moet beitsen .

Arnouts Richard

Ik ben tevreden en n goede levering super

Mooi vogelkooien

Misschien bij de vogelkooi buiten standaard de bodem mee leveren

André

We waren op zoek naar een dubbele schommel en Via de website was er veel te zien maar zijn naar het bedrijf gereden om daar alles te bekijken. Daar hebben we een zeer goede uitleg gekregen over de... We waren op zoek naar een dubbele schommel en Via de website was er veel te zien maar zijn naar het bedrijf gereden om daar alles te bekijken. Daar hebben we een zeer goede uitleg gekregen over de mogelijkheden en diverse materialen. Ook werden de verschillen van de schommels goed uitgelegd. de bestelling geplaatst en 3 dagen later werd alles perfect geleverd. Onze kleinkinderen zijn heel blij met de geweldige schommel!

Zeer klantvriendelijk. Goede prijs. Snelle levering.