w

Overzichtelijke website, kwam er bij toeval terecht, wat bleek, we hadden in 2015 ook al een bench daar besteld.

groot assortiment

iets vluggere bezorging

G. Boersma

Heel hartelijk bedankt voor alles.

De geweldige service

Wendy Gerdes

Goed bedrijf

Goede service

Service

De kooi die ik kocht was erg duur. Maar de kwaliteit viel tegen. Heel dun hout en de konijnen knagen het helemaal stuk. Voor die prijs zou je verwachten dat er al genoeg anti-knaagstrips op zouden... De kooi die ik kocht was erg duur. Maar de kwaliteit viel tegen. Heel dun hout en de konijnen knagen het helemaal stuk. Voor die prijs zou je verwachten dat er al genoeg anti-knaagstrips op zouden zitten, maar dat is dus niet zo.

De beschrijving over het hok in elkaar gezet moest worden, was zeer summier. En er zaten verkeerde schroeven bij. Een filmpje op de site of een goede beschrijving (kijk eens hoe IKEA dat doet) zou erg helpen.

Anja

Goede producten

Klantvriendelijkheid en service

Eysermans C

Zeer professioneel. Perfecte aanpassingen waar nodig.

Zeer goede, vriendelijke service.

Geen enkel moment een probleem ondervonden, ondanks mijn gecompliceerde bestelling’

Janse

Zeer goed en open voor vernieuwing. Ik gaf een tip om de website nog toegankelijker te maken. Men ontving dit positief en gingen er gelijk aan werken. Bij mijn tweede bestelling was ik mis, had de... Zeer goed en open voor vernieuwing. Ik gaf een tip om de website nog toegankelijker te maken. Men ontving dit positief en gingen er gelijk aan werken. Bij mijn tweede bestelling was ik mis, had de verkeerde maat gekocht van een nesthok. Kon het niet meer retour sturen omdat het al geschilderd was. Vroeg telefonisch welke ik moest bestellen en kreeg zonder hierom te vragen korting op de volgende aankoop. Terwijl het mijn eigen fout was.
Dank voor jullie service

hierboven al beschreven

ga zo door

Marielle vd Brink

Makkelijke website prima service

Snel en makkelijk bestellen

Sanne

Het konijnenhok ziet er precies uit zoals verwacht. Degelijk, makkelijk in elkaar te zetten. Prima levering!

Veel keuze, mogelijkheid tot beits bijkopen.

Wij hebben geen verbeterpunten.

r.de nijs

redelijk

wat voor kennel het beste past bij welke honden ras