Danny Haarman

Zeer vriendelijk aan de telefoon en behulpzaam. Snelle en goede levering en bij een te weinig onderdeel ook snelle nalevering zonder moeilijk te doen.Kortom een prettig en profesdioneel bedrijf.

In alle opzichten goed en professioneel

Misschien ook de panelen nummeren of beletteren bv...AA..BB...CC..of 11..22.33 om de montage nog makkelijker te maken

Stijn Delbeke

Vlotte levering en uitstekende service!

De glijbaan was licht beschadigd geraakt tijdens de levering. Na melding via e-mail werd dit binnen enkele minuten al opgepikt en hadden we een week later zelfs een nieuwe glijbaan in huis.... De glijbaan was licht beschadigd geraakt tijdens de levering. Na melding via e-mail werd dit binnen enkele minuten al opgepikt en hadden we een week later zelfs een nieuwe glijbaan in huis. Topservice!

Admiraal

Ben zeer tevreden over het pakket duidelijke handleiding. Heel eenvoudig om het hok in mekaar te zetten toppi. Alleen over de bezorging ben ik niet te spreken. Het pakket is zo voor de deur neer... Ben zeer tevreden over het pakket duidelijke handleiding. Heel eenvoudig om het hok in mekaar te zetten toppi. Alleen over de bezorging ben ik niet te spreken. Het pakket is zo voor de deur neer gezet wat ze zou hadden kunnen meenemen. Geprobeerd om contact op te nemen. Zowel telefonisch en per mail ze reageren gewoon niet dit is gewoon in en in triest.

Het is gewoon in en in TOP in het algemeen.

Alles is gewoon goed.

Demey

Het konijnenhok is heel snel geleverd. Heel goede opvolging.

Heel vlotte verkoop.

Rian van GInneken

Prima ervaring met GrootPlezier de prijsverhoging neem ik op de koop toe!!

Duidelijke foto's op website en informatie voorziening

Prijsverhogingen waren best flink. We hebben hetzelfde kippenhok als 2 jaar geleden gekocht en dit was 25 % duurder.

Arco

Vriendelijk, behulpzaam en snel geleverd.
Fijne producten

Klantvriendelijk, eerlijk en goede producten.
Ook een pre dat ze een locatie hebben waar de meeste hokken uitgestald staan.
Heel fijn

Maikel Assman

Zeer tevreden met onze volière. Zit mooi en degelijk in elkaar.

Er was een verkeerde deur geleverd en afsluiting van het binnehok was niet bijgeleverd. Na een mail te hebben gestuurd op zaterdag werd ik maandag ochtend gelijk gebeld. De deur werd dezelfde dag... Er was een verkeerde deur geleverd en afsluiting van het binnehok was niet bijgeleverd. Na een mail te hebben gestuurd op zaterdag werd ik maandag ochtend gelijk gebeld. De deur werd dezelfde dag nog gemaakt en afsluiting van het binnenhok zouden ze ook meesturen. Dit werd gelijk de volgende dag ook geleverd. Echt snel gedaan. Heel erg tevreden over.

Geen verbeterpunten ben erg tevreden.

Marc van Loon

Netjes en goed geregeld.

Duidelijke overzichtelijke website

Zondag gewoon de website open

Veenemans

Heel fijn en klantvriendelijk bedrijf. Voor het plaatsen van de schommel heel goed telefonisch advies gekregen.

Goeie hulp bij het monteren van het product

Jc de Visser

Klantvriendelijk en prima service

De afwerking is prima. Zelfs het gekochte kippenhok op de kar helpen laden en vastbinden incl helpen met net erover te spannen. Super!

Heb er geen