Goede duidelijke website
Groot aanbod in verschillende prijsklassen
Goede kwaliteit
Duidelijke adviezen mbt. onderhoud & duurzaamheid

Jos van oorschot

Grote voorraad

Uitstekend!

Snelle levering, Prima prijs/kwaliteitverhouding

Gouda

Uitstekend

Snelle en vriendelijke service bij afhalen

Mike

Fijn speeltoestel

Goede kwaliteit

Kok

Heel prettig Meewerkend

Zeer persoonlijk

Karlijn Verberne

Aanrader! Er was onverhoopt een onderdeel van het hok stuk, dit is meteen opnieuw geleverd. Top service!! En een heel mooi hok, onze konijnen zijn er blij mee.

Klantenservice

Nvt

Brenda

Eerste bestelling 2-3 jaar gelden verliep zonder problemen, op 12/12/2023 zelfde hok besteld als kerstkado.. en ,at voor een kerstkado 😡 Hok zwaar beschadigd geleverd. Alle panelen beschadigd,... Eerste bestelling 2-3 jaar gelden verliep zonder problemen, op 12/12/2023 zelfde hok besteld als kerstkado.. en ,at voor een kerstkado 😡 Hok zwaar beschadigd geleverd. Alle panelen beschadigd, kapot, dak roofing los aan onderkant,het hout beschadigd, en zowat alle deklatjes gebroken. Direct via mail contact genomen met klantendienst met foto's , dag later reactie of ik nog foto's kon doorsturen.. detailfoto's genomen van alle beschadigingen maar oplossing /antwoord blijft uit. Hok staat, maar trekt op niks met al die beschadigingen, het is het geld zeker niet waard.. en de service ?? Wel, dat valt nog af te wachten hoe dat beoordeeld kan worden, maar tot nu toe ben ik er alles behalve happy mee..
Ondertussen heb ik wel 460 € betaald voor een kapot geleverd hok, dat op niks trekt, en kan het zelf gaan herstellen, omdat het (nogmaals !!) een kerstkado was en de sierduifjes een hok nodig hebben. Dus aankoop nieuwe houten latjes, plankjes en gaas bij de doe-hetzelf-winkel, bovenop de prijs van het hok. Dit hout is jammer genoeg heel anders waardoor het hok op weinig trekt.. en dat voor een kerstkado 😡! Dus is alles tot nu toe 1 grote zware teleurstelling in vergelijking van vorige keer. Toegegeven niet alles in fout van het bedrijf, de koerierdienst speelt hier ook een rol in, maar het bedrijf moet wel voorkomen dat zulke beschadigingen kunnen ontstaan, door het artikel degelijk te verpakken (bv noppenfolie, isomo ) en breekbaar/fragile erop te noteren.. tot nu toe heeft ik 3 sterren, gewoon omdat ik, vanuit mijn standpunt gezien, een kapot hok heb gekocht als kerstkado. Dat ik zelf kan herstellen omdat het nodig is en omdat er geen directe oplossing komt van de klantendienst. Als je in een fysieke winkel zulk artikel ontvangt je er ofwel een fikse korting op, of een terugbetaling of je krijgt gewoon een ander nieuw, niet beschadigd artikel. Zo simpel als dat.. In mijn geval zou dit een nieuw hok betekenen De beoordeling zal/kan aangepast. Mijn beoordeling is dus negatief maar, ik hoop nog steeds dat ik deze beoordeling een positieve wending kan geven.
Na een mail.is er mij een vergoeding aangeboden echter ga ik hier niet op in. Nieuwe op maat en in verstek gezaagde plankjes en latjes, nieuw gaas, nieuwe roofing, paar nieuwe dakpanelen laten maken, en deklatjes kol in met materiaal en werk aan een nieuw hok. Vandaar.ook mijn afwijzing en vraag naar betere vervanging.

Tot nu toe geen commentaar aangezien nog steeds een negatieve ervaring bij levering en service na verkoop.

Indien klant zwaar beschadigd artikel aan krijgt en hij of zij trekt er foto's van en stuurt bewijzen door, hoeft een oplossing niet lang te duren. Breekbare, fragiele artikelen beter en steviger... Indien klant zwaar beschadigd artikel aan krijgt en hij of zij trekt er foto's van en stuurt bewijzen door, hoeft een oplossing niet lang te duren. Breekbare, fragiele artikelen beter en steviger verpakken..over het algemeen betaalt men liever extra verzendkosten om een niet- beschadigd artikel te ontvangen

Blondeel Nico

Goede klantenservice

Klantenservice is top. Bedankt Niek !

Het nachthok easy geisoleerd bevat niet de juiste voorgeboorde gaten om in elkaar te zetten. De isolatie zorgt dat er onvoldoende plaats is om te boren.

meuleman

Zeer in orde ,valt niks negatief over te zeggen

alles