Bianca

Gezien mijn klachten was het behandelplan in eerste instantie niet gelijk duidelijk. Door oefeningen uit te proberen kwamen we er achter dat dit wel de juiste behandelmethode is. Rugklachten zijn... Gezien mijn klachten was het behandelplan in eerste instantie niet gelijk duidelijk. Door oefeningen uit te proberen kwamen we er achter dat dit wel de juiste behandelmethode is. Rugklachten zijn erg lastig te behandelen maar de klachten zijn nu een stuk verminderd! Dus daarvoor een 9!

Monique Nibbelink

Ik voel me serieus genomen. Klachten hoorde ze aan en vanaf begin behandeling gaf ze aan wat de vervolgstappen zouden zijn als de behandeling niet aansloeg. Ik ben nu doorverwezen naar de plastisch... Ik voel me serieus genomen. Klachten hoorde ze aan en vanaf begin behandeling gaf ze aan wat de vervolgstappen zouden zijn als de behandeling niet aansloeg. Ik ben nu doorverwezen naar de plastisch chirurg voor mijn hand/pols

Dik Scholten

Zie voorgaande antwoorden! Vriendelijke jonge man tijdens de behandeling en voldoende parkeermogelijkheden

Annemieke

Ze heeft een luisterend oor, belangstelling, neemt je serieus en heeft de juiste kennis

Maaike

Zij heeft mij gehoord, mij duidelijk uitleg gegeven over mijn klacht, en hulp gegeven bij het oplossen van mijn probleem

Erik

Omdat ze goed na je luistert en me gied heeft geadviseerd