D. de Lange

Luisterend oor, niet maar invullen voor de patiënt en duidelijk advies

Peter Tulp (koffie)

Goede zorg en goed naar je klachten luisteren

Francis

Luisterde goed naar de klacht, leidde je door het prettige gesprek goed af, waardoor het voor hem goed waar te nemen was wanneer hij een probleemgebied bereikte. Door het prettige gesprek kon je je... Luisterde goed naar de klacht, leidde je door het prettige gesprek goed af, waardoor het voor hem goed waar te nemen was wanneer hij een probleemgebied bereikte. Door het prettige gesprek kon je je tijdens de behandeling goed ontspannen en daardoor verkrampte ik in ieder geval al niet van te voren. goede tips voor thuis en oefeningen doe ik nog steeds, ook al zijn het er niet veel, maar ook met de houdingstips houd ik rekening en dat geeft verlichting van het probleemgebied.

Trudy

Goede en duidelijke behandeling.
Prettig in omgang en vakkundig

Nynke

Prima zorg. Duidelijk en doelgericht met begrip voor de situatie.

'm. Janssen

Omdat tineke helemaal top is veel begrip luistert en handelt

Erik Kormelink

DE lichamelijk klacht is niet helemaal weg. Fysiotherapeut heeft het maximale gedaan.

Lenie

Zeer deskundig en geeft goed advies ook al was ik maar een vakantiegast!

R. te Riele

De fysiotherapeut heeft goed geluisterd en geïnventariseerd wat de problemen waren. Vervolgens heeft zij de klachten behandeld en aangegeven waardoor deze w.s. zijn ontstaan. Als afsluiting heeft... De fysiotherapeut heeft goed geluisterd en geïnventariseerd wat de problemen waren. Vervolgens heeft zij de klachten behandeld en aangegeven waardoor deze w.s. zijn ontstaan. Als afsluiting heeft zij tips en trics aangegeven waarmee klachten in de toekomst voorkomen kunnen worden.