Richard

De beweging waarbij ik pijn had, was overduidelijk. De behandeling heeft niet veranderd en een 6 is dus mild. Ik ben zelf de behandeling gestopt omdat er geen progressie was.

astrid dijkgraaf

Ze begreep mijn klacht heel goed , en was ontzettend attent en lief en goed .

Willemien Loonstra

Phia is geweldig denkt goed mee en kan een betere diagnose stellen dan de arts.
Is duidelijk in het behandelplan en houd je niet aan het lijntje. Steunt als het minder gaat.
Geeft goed...
Phia is geweldig denkt goed mee en kan een betere diagnose stellen dan de arts.
Geeft goed advies en hoort graag van je terug welk advies de specialist geeft en wat er verder gaat gebeuren.
Evt operatie enz. Zij is Streng maar rechtvaardig.
Ben blij met haar.

Floor

Mijn klachten zijn verholpen en ze behandelde mij met zeer veel begrip en vriendelijkheid.

Manon

Prettige en deskundige omgang! Als een fijne fysiotherapeut ervaren!

Natasja

De behandelaar was heel serieus en ik voelde mij op mijn gemak bij haar... ik kon alles bespreken wat ik wilde en ze toonte veel begrip

Jan Simons

Luisteren naar wat ik te vertellen heb, aan de hand van gesprekken plan opstellen. Heeft begrip voor de situatie van mensen die behandeld worden voor/ na kanker.

Kirsten

De beste therapeut die er is. Voor ieder probleem heeft ze een oplossing en die werken ook altijd heel goed. Zou nooit meer naar een ander willen.

Doornebosch N

Hele fijne en lieve fysiotherapeut , die erg gek op mijn dochtertje was en veel gedaan heeft