LJGM van der Putten

Zeer ervaren en deskundige therapeut waarin ik veel vertrouwen heb.

Met name de persoonlijke aandacht én daarbij het streven om het maximale resultaat te bereiken

Bart weet waar hij het over heeft. Super relaxed in omgang. De link met bewegen is misschien nog iets waar winst te behalen is. Misschien groepjes vormen met mensen met dezelfde klachten en dan heel... Bart weet waar hij het over heeft. Super relaxed in omgang. De link met bewegen is misschien nog iets waar winst te behalen is. Misschien groepjes vormen met mensen met dezelfde klachten en dan heel gericht met de groep gaan oefenen bij Son sport. Het activeren van mensen om er zelf ook iets aan te doen en niet te leunen op een externe bro om dingen te fixen. De andere therapeut vertelde dat wetenschappelijk onderzoek aantoonde dat bewegen goed is en dat het niet uitmaakt wat je doet. Ik denk wel dat het losmaken van de spieren in het bekkengebied (ilio psoas) met oefeningen en daarna trilling opzoeken voor tension release een goede extra aanvulling is. Mensen leren zichzelf mobiel te houden/krijgen, misschien dat daar nog iets te verbeteren is. Toch hoorde ik ook dat er een app is, dus ik ben misschien ook niet helemaal op de hoogte. Het lastigste is om mensen te bewegen een gedragsverandering door te voeren die ze daadwerkelijk volhouden, anders jojo-en ze weer terug de praktijk in. Hoe krijg je mensen duurzaam aan het bewegen, want het zitten doet vermoed ik voor de meeste mensen de meeste schade. Misschien zit hier een extra dienstverlening die de patienten als particulier kunnen inkopen? Als je met groepen werkt worden zaken betaalbaarder. Misschien heb je iets aan dit idee?

Gaat niet om de therapeut, heb er alleen geen baat bij gehad. Helaas

Als het mij gevraagd zou worden of wanneer zij ter sprake komt, wanneer over mijn toestand gepraat wordt.

De klachten zijn verdwenen en hij heeft inzichten en tips voor de toekomst meegegeven

Viënna van Tilburg

Geert neemt de tijd en legt uit wat de behandeling is.

Rustig,professioneel, en niet alleen met de behandeling bezig zijn maar ook zeer sociaal. Meedenkend.