Video Reviews

Registratietechniek.nl

Overzichtelijk - snel - prima prijs / Kwaliteit

Overzichtelijk - snel - prima prijs / Kwaliteit

Marc

Goed, snel en prijs kwaliteit

Goede uitleg en aansluit instructies

Kappe

Eigenlijk nog geen ervaring. Maar mijn eerste aankoop ging goed. Alhoewel ik huiverig ben om via internet te kopen.

nog geen ervaring

Hofsteden

Helemaal geweldig alles ging snel en accuraat

Prachtige kwaliteit,scherp in prijs.

Edwin van der Meer

Niks mis mee, top!

Snelle levering!

FB

Aantrekkelijke producten aan een gunstige prijs, snel geleverd

Kleine elektriciteitsartikelen \ onderdelen ook verkrijgbaar

Puur de Peel

Slechte communicatie

Bedankt voor het achterlaten van uw review.
Wat vervelend dat u deze ervaring heeft met ons en dat wij niet aan de gedane beloftes hebben voldaan. Dit is uiteraard niet de service waar Groenovatie voor staat en welke wij proberen na te streven.
Wij ontvangen graag uw ordernummer zodat wij een en ander voor u kunnen nagaan. U mag dit dan sturen naar info@ledshop-groenovatie.com.

Kees

3 LED sensor schakelaars gekocht. De enige die werkt, is aangesloten op een gloeilamp. De tweede werkte helemaal niet en de derde was na 20 min kapot (beide aangesloten op LED). Retour gestuurd,... 3 LED sensor schakelaars gekocht. De enige die werkt, is aangesloten op een gloeilamp. De tweede werkte helemaal niet en de derde was na 20 min kapot (beide aangesloten op LED). Retour gestuurd, echter geen geld retour. Erg slechte- en trage communicatie, absoluut geen service en klantvriendelijkheid. Nog nooit zo slecht behandeld

Alwin

Teleurstellend. Retourbeleid is niet zo vrijblijvend als op de site vermeld. Een lamp gekocht ter vervanging van een halogeenlamp. Bleek toch niet zo te werken als gehoopt, dus wilde hem terug... Teleurstellend. Retourbeleid is niet zo vrijblijvend als op de site vermeld. Een lamp gekocht ter vervanging van een halogeenlamp. Bleek toch niet zo te werken als gehoopt, dus wilde hem terug sturen. Dan moet je dat eerst melden en komt er een uitgebreide vragenlijst. Uiteindelijk is dan hun conclusie dat je de lamp onjuist gebruikt hebt en je had moeten verdiepen in technische specificaties die niet op de site te vinden zijn. Prima, maar wees dan duidelijker en vooral eerlijk.

Helaas