Video Reviews

timone

Doen wat ze beloven, snel geleverd en prima product!

Vragen worden snel beantwoord . Een echte aanrader !!

klant

Een foutieve bestelling werd meteen door uw diensten geannuleerd en de juiste bestelling werd zeer snel geleverd.

Voordelig en snelle levering

G.Vlinder

Dik tevreden over bestelde producten! Doe zo voort!!

Snelle en perfecte service.

vandenberg

Super. Goede prijs, veel aanbod en zeer snelle verzending.

zeer snelle verzending

Ferdi

Goede producten, snel geleverd.

goed kwaliteit lampen

Levering was 6 weken langer dan aangegeven op de website. Daar slecht over geïnformeerd. Verder prima producten.

Reactie Groenovatie B.V.:

Beste klant,
Bedankt voor het achterlaten van uw review.
Beste klant,
Bedankt voor het achterlaten van uw review.
Wat vervelend dat u deze ervaring heeft met ons en dat wij niet aan de gedane beloftes hebben voldaan. Dit is uiteraard niet de service waar Groenovatie voor staat en welke wij proberen na te streven.
Wij ontvangen graag uw ordernummer zodat wij een en ander voor u kunnen nagaan. U mag dit dan sturen naar info@ledshop-groenovatie.com.
LEDshop Groenovatie

Stefan De Bruyn

Corecte leveringr

Prijs/kwaliteit is top

Henk

Ik ben voor de tweede keer klant

Goede prijs, snelle levering

Tom Janssen

Snelle levering en groot assortiment aan ledlampen.

Een van de weinige plekken waar ik echt sterke ledlampen in verschillende kleurtemperaturen kon vinden. Een iets grotere voorraad zou nog wel een pluspunt zijn, ik moest nu uitwijken naar een ander... Een van de weinige plekken waar ik echt sterke ledlampen in verschillende kleurtemperaturen kon vinden. Een iets grotere voorraad zou nog wel een pluspunt zijn, ik moest nu uitwijken naar een ander wattage dan ik eigenlijk had willen kopen.

Louis Blom

We hebben 26 inbouw-Led-spots besteld bij groenovatie.
We zijn erg tevreden met eindresultaat. Mooi fijn ontworpen zwarte spots.

Snelle en uitstekende feedback bij technische vragen