Video Reviews

Holla

Fijn bedrijf met een hele goede klantenservice.

Duidelijke antwoorden en adviezen van de klantenservice

CaTra Express

Positief en snelle reactie op de chat functie.

Bij de keuze van led spots was er volgens de site levertijd klantenservice gaf aan dat dit een kortere tijd zou zijn en dit klopte zodat ik snel verder kon.

C. Meijer

Goed gevoel

Snelle mail reactie

W.M. Potappel

Prima ervaring

Vriendelijk personeel, snelle levering

Corten johan

Groenovatie is top!

Bestellingen verlopen stipt en correct ,ook toffe produkten.

Snoek’s installaties

Grote keuze

Geert Meursing

Alles perfect naar wens. LED lampen die halogeenlampen vervangen met een enorme besparing in electriciteitsverbruik.
Ik heb mijn halogeenlamp omgebouwd naar LED met de LED lampen en dimmer van...
Ik heb mijn halogeenlamp omgebouwd naar LED met de LED lampen en dimmer van Groenovatie met advies en aanwijzing van de helpdesk. Ik ben al op zoek om meer lampen naar LED om te bouwen. Iets dat ik een ieder kan aanbevelen.

De snelle en adequate helpdesk ondersteuning

Hessel

Uitstekend. 2 ontvangen, maar defecte ledlampjes, werden na mail contacten prima opgelost!

Duidelijke website , groot assortment, goede prijs en snelle levering

Exalto

Zeer slecht geen transformator bijgeleverd ook geen enkele informatie op de webssite dat die meebesteld kan worden. Ook niet op de site van Bol.com waar ze verkopen!!! 5 Telefoontjes gekost om de... Zeer slecht geen transformator bijgeleverd ook geen enkele informatie op de webssite dat die meebesteld kan worden. Ook niet op de site van Bol.com waar ze verkopen!!! 5 Telefoontjes gekost om de juiste info te krijgen. Transformator bij allekabels.nl gekocht. Ik ga nooit meer bij dit bedrijf iets bestellen!!

Geen enkele

Frank

Correcte en snelle levering van mijn gevraagd product.