Video Reviews

marquenie dirk

Prima levering, anders dan andere bedrijven werken deze artikels zoals ze beschreven zijn, geen geflikker van Led lampen op hun transformatoren voor LED verlichting, van kleine belasting tot grotere... Prima levering, anders dan andere bedrijven werken deze artikels zoals ze beschreven zijn, geen geflikker van Led lampen op hun transformatoren voor LED verlichting, van kleine belasting tot grotere belasting, van 8% verbruik tot 80% verbruik heb ikzelf getest, prima werking en geen geflikker van het licht

artikels die als ze toekomen bij de klant niet teleurstellen en moeten teruggestuurd worden, alles werkt perfect, en dat bij een snelle levering en ook goede prijzen, en degelijk materiaal.
in...
in het verleden zaken gekocht, nu zaken gekocht en in de toekomst zal ik er ook zaken kopen
ik heb zelf een zelfstandig bedrijf en weet dit bedrijf zeer goed te waarderen

Gerard van Laarhoven

Goede communicatie, prima service

breed assortiment, heldere beschrijvingen

Grandiek

Positief

Snelle levering, goeie producten.

Brouwer. H

Vanwege de carona werd het bestelde 1 dag later geleverd. Het bestelde was goed verpakt en kon door de brievenbus waarvan ik ook op de hoogte werd gesteld. Hoefde dus niet thuis te blijven voor die... Vanwege de carona werd het bestelde 1 dag later geleverd. Het bestelde was goed verpakt en kon door de brievenbus waarvan ik ook op de hoogte werd gesteld. Hoefde dus niet thuis te blijven voor die irritante pakketdienst.

Kreeg dat wat ik wou. Bestelde bij dit bedrijf daar ze in prijs van het goed volgens mij zeer goedkoop zijn. Ook de uitleg op de sites is duidelijk

Van Oostveen

Prima advies via de chat!

Goed advies en snel geleverd!

Roy

Prima geregeld

Goed verpakt, mooi product

Wannes

Al 2 keer iets op besteld en zeer tevreden!

Goeie klantenservice, overzichtelijke site

Luuk Janssen

Goede lampjes, snelle levering, overzichtelijke informatie bij de producten

Dirk Blom

We hebben twee led lampen warm wit licht besteld als proef voor onze tuinverlichting. Gelukkig maar want warm wit licht is het niet. Een van de bollen geeft sterk (tl-achtig) licht en de ander... We hebben twee led lampen warm wit licht besteld als proef voor onze tuinverlichting. Gelukkig maar want warm wit licht is het niet. Een van de bollen geeft sterk (tl-achtig) licht en de ander alleen RoodGroenBlauw. De afstand bediening werkt maar op één lamp (de RGB) en niet op de andere. Ook doet de aan uit schakelaar op de afstandsbediening het niet en blijven de lampen branden.

Geen.

Reactie Groenovatie B.V.:

Beste klant, Bedankt voor het achterlaten van uw review. Wat vervelend dat u deze ervaring heeft met ons en dat wij niet aan de gedane beloftes hebben voldaan. Dit is uiteraard niet de service... Beste klant, Bedankt voor het achterlaten van uw review. Wat vervelend dat u deze ervaring heeft met ons en dat wij niet aan de gedane beloftes hebben voldaan. Dit is uiteraard niet de service waar Groenovatie voor staat en welke wij proberen na te streven. Wij ontvangen graag uw ordernummer zodat wij een en ander voor u kunnen nagaan. U mag dit dan sturen naar info@ledshop-groenovatie.com. Met vriendelijke groet, LEDshop Groenovatie

kdra

Prima ervaring

snelle levering en reactie op mails