Video Reviews

J. Verheul

Vlotte levering en goede communicatie over de voortgang.

Zie boven.

Wim

Goede website, duidelijke omschrijving en de geleverde producten zijn van goed e kwaliteit.

M. Bink

Goede service via chat. Retour geen probleem.

Ruime keuze, goede service via chat.

Abdelrahman

Goed was snel geleverd

Percies als op de foto en snel geleverd

Hans

Prima levering, een van de lampen ging alleen snel stuk. Retour gezonden.

- Prima levering
- Goede prijs
- Vriendelijke klantenservice

K Blokzijl

Slecht, ik had in december 2019 een bestelling geplaatst 1 gedeelte van de bestelling netjes en vlot binnen gekregen, andere gedeelte (2 led tl lampen t8) volgens mij de meest gangbare tl lamp, pas... Slecht, ik had in december 2019 een bestelling geplaatst 1 gedeelte van de bestelling netjes en vlot binnen gekregen, andere gedeelte (2 led tl lampen t8) volgens mij de meest gangbare tl lamp, pas op 19 mei 2020, had al een paar keer contact gehad lampen waren in backorder, dus na 5 maanden eindelijk de bestelling binnen gekregen. Had het niet meer verwacht!!!

Reactie Groenovatie B.V.:

Beste,
Bedankt voor het achterlaten van uw review.
Beste,
Bedankt voor het achterlaten van uw review.
Wat vervelend dat u deze ervaring heeft met ons en dat wij niet aan de gedane beloftes hebben voldaan. Dit is uiteraard niet de service waar Groenovatie voor staat en welke wij proberen na te streven.
Wij ontvangen graag uw ordernummer zodat wij een en ander voor u kunnen nagaan. U mag dit dan sturen naar info@ledshop-groenovatie.com.
LEDshop Groenovatie

Demulder luc

2 ledspotjes gekocht van 6 cm. Vindt je weinig. Snelle levering van mooie spotjes .super!!!

Snelle service

Wout

Verkeerde lampjes geleverd. Behulpzaam bijn
Het herstellen van de fout, wordt aangemerkt.

Klantvriendelijk

Timmerman

Hoi had een led breedstraler 30w rgb 2400lm gekocht,dacht stellig dat er een stekker aan zat,nee dus.moet er nog een stekker bij kopen. gr eric

snelle levering

Jan Deneef

Een bedrijf goed georganiseerd en snelle service.

Groot gamma en snelle levering.