Video Reviews

mevrouw van der graaf

Mijn inbouwspot was kapot en er werd vriendelijk, snel en adequaat een oplossing gevonden. Naar alle tevredenheid. Ik wil Groenovatie iedereen aanbevelen; service als dit maakt dat ik volgende keer... Mijn inbouwspot was kapot en er werd vriendelijk, snel en adequaat een oplossing gevonden. Naar alle tevredenheid. Ik wil Groenovatie iedereen aanbevelen; service als dit maakt dat ik volgende keer graag weer hier bestel.

snlle respons op de mail

nathalievdbrug

Goed verpakt en snel geleverd! ook wel belangrijk als je het mij vraagt.

handige website

Niels DH

Veel mooie/trendy tafellampen en led verlichting!

juiste communicatie

Ano2020

Heb hier al meerdere items besteld en blijf dat ook zeker doen!

mooie producten!

GJN

Netjes op tijd geleverd en overzichtelijke mails.

behulpzame klantenservice

ACS BELGIUM BVBA

Geen goede service na verkoop

Lever tijd

Reactie Groenovatie B.V.:

Beste, Bedankt voor het achterlaten van uw review. Wat vervelend dat u deze ervaring heeft met ons en dat wij niet aan de gedane beloftes hebben voldaan. Dit is uiteraard niet de service waar... Beste, Bedankt voor het achterlaten van uw review. Wat vervelend dat u deze ervaring heeft met ons en dat wij niet aan de gedane beloftes hebben voldaan. Dit is uiteraard niet de service waar Groenovatie voor staat en welke wij proberen na te streven. Wij ontvangen graag uw ordernummer zodat wij een en ander voor u kunnen nagaan. U mag dit dan sturen naar info@ledshop-groenovatie.com. Met vriendelijke groet, LEDshop Groenovatie

Rob Hermans

Goede duidelijke site met zeer scherpe prijzen

Duidelijkheid

Van den Berg techniek

Netjes verstuurd en op tijd

Artpack

Snel geleverd

Riemsma

Leverde een goed product en een snelle levering

Zeer goede beschrijving Van het gekochte Artikel