Assortiment
Vakkundigheid
Kwaliteit van de producten

Over een aantal jaren bij verschillende vestigingen aanschaf van vooral Festool machines.

van der Bel Sloopwerken

Gebruiksvriendelijke webshop en zeer adequate levering

houten stelen zijn in het algemeen van mindere kwaliteit

De Spinaker de Loods

Onze ervaring met Groenhart is zeer goed. En een hele goede ervaring na diefstal van gereedschappen dit is op een hele nette manier van julli kant opgelost Top!!

Klant vriendelijke, doet er alles aan om mee te denken naar een oplossing. Zeer tevreden

Veerman Luchttechniek

Goed assortiment, klantvriendelijkheid ten top en over de kwaliteit van de producten heb ik ook niets aan te merken.

peter hart

Zijn prima

contact

Ursem Modulaire Bouwsystemen

Zie hieronder

Ik kan mij voorstellen dat er niet altijd iemand beschikbaar is bij jullie webshop voor een online chat, maar graag wel zekerstellen dat alle berichten die achtergelaten worden ook beantwoord... Ik kan mij voorstellen dat er niet altijd iemand beschikbaar is bij jullie webshop voor een online chat, maar graag wel zekerstellen dat alle berichten die achtergelaten worden ook beantwoord worden. Ik heb bijv. vrijdag een bericht achtergelaten maar geen antwoord gehad. Verder wordt er in de webshop gevraagd naar mijn leeftijd, maar of ik hier nu 88 of 16 invul, zoals de laatste weken maakt geen verschil, of ik heb dit niet gemerkt. Deze vraag is niet relevant in mijn optiek.

Ruiterdakkapellen

Goede party om zaken mee re doen wat ze beloven maken ze waar

Landelijke dekking
Zou mooi zijn

Staco bv

Wij doen sinds een aantal jaren zaken met Groenhart Grootebroek, we hebben een goede relatie met elkaar opgebouwd.
waardoor het makkelijk communiceren is met deze jongens.

deelleveringen beter afstemmen, worden nu veel deelleveringen gedaan wat klant en leverancier tijd, c.q. geld kost.

Ooms Bouw

Materialen halen bij balie - snel geholpen
administratie - facturering duidelijk, bij klacht binnen een week opgelost

Geen, ga zo door.