Assortiment

Zijn prima

contact

Ursem Modulaire Bouwsystemen

Zie hieronder

Ik kan mij voorstellen dat er niet altijd iemand beschikbaar is bij jullie webshop voor een online chat, maar graag wel zekerstellen dat alle berichten die achtergelaten worden ook beantwoord... Ik kan mij voorstellen dat er niet altijd iemand beschikbaar is bij jullie webshop voor een online chat, maar graag wel zekerstellen dat alle berichten die achtergelaten worden ook beantwoord worden. Ik heb bijv. vrijdag een bericht achtergelaten maar geen antwoord gehad. Verder wordt er in de webshop gevraagd naar mijn leeftijd, maar of ik hier nu 88 of 16 invul, zoals de laatste weken maakt geen verschil, of ik heb dit niet gemerkt. Deze vraag is niet relevant in mijn optiek.

Ruiterdakkapellen

Goede party om zaken mee re doen wat ze beloven maken ze waar

Landelijke dekking
Zou mooi zijn

Staco bv

Wij doen sinds een aantal jaren zaken met Groenhart Grootebroek, we hebben een goede relatie met elkaar opgebouwd.
waardoor het makkelijk communiceren is met deze jongens.

deelleveringen beter afstemmen, worden nu veel deelleveringen gedaan wat klant en leverancier tijd, c.q. geld kost.

Ooms Bouw

Materialen halen bij balie - snel geholpen
administratie - facturering duidelijk, bij klacht binnen een week opgelost

Geen, ga zo door.

Jos Vriend Tuinen

Gewoon TOP, bedrijf die meedenkt in oplossingen en kundig advies geeft.

AVV Zaanstad

Altijd bereidwillig en vriendelijk

Ooms Bouw bv

Leveringen snel en bezorging op de bouwplaats zijn de voornaamste pluspunten van Groenhart. Daarnaast is natuurlijk de prijsstelling belangrijk en die ligt over het algemeen goed. Nieuwsbrief is... Leveringen snel en bezorging op de bouwplaats zijn de voornaamste pluspunten van Groenhart. Daarnaast is natuurlijk de prijsstelling belangrijk en die ligt over het algemeen goed. Nieuwsbrief is leuk om in te zien, leuke aanbiedingen en goed omschreven.

Geen opmerkingen.

Gewoon goed. Meeste spullen zijn op voorraad, prijzen zijn redelijk, levering snel.

Prijzen scherp houden

Marcus Kaptein

Goed bedrijf. Goede service. Je wordt altijd snel en vakkundig geholpen. Precies zoals ze zelf aangeven :)