Assortiment
Vakkundigheid
Kwaliteit van de producten

Ger Mosman

Altijd snelle hulp van mensen die hun vak verstaan.
Groot assortiment en bovendien altijd korting via de pas.
Ik blijf wel komen en het aan andere mensen vertellen

Wouter Groen

Nette winkels met goede service waardoor graag terug kom. Verder zijn de winkels goed verdeelt

Ik wacht nog steeds op een levering van 2 producten waarvan 1 bij derde ligt

Communicatie per vestiging niet op nieuwvou

Jmr timmerwerken

Veel duurder dan de concurrentie weinig service op korting voor de klant

Kijk naar de concurrentie dan verdien je nog meer altijd laagste prijs garantie klinkt bekend hé

Zeer klantvriendelijk. En als ze het zelf niet hebben denken ze nog met je mee.

nee

de Baanbreker ( Ben van Gils )

Die is goed en tot tevredenheid

Gebeld om informatie en het gevraagde product was voorradig en men reserveerde het tot het de volgende dag opgehaald zou worden. Helaas paste de Torx TX schroevendraaier niet vanwege een beperkte... Gebeld om informatie en het gevraagde product was voorradig en men reserveerde het tot het de volgende dag opgehaald zou worden. Helaas paste de Torx TX schroevendraaier niet vanwege een beperkte ruimte, de medewerker heeft gezocht naar een minder lange schroevendraaier maar dit vond hij niet, ik kreeg gratis een bit in de gewenste maat mee, geweldig!
Een dikke pluim voor dit bedrijf waar ik overigens al meer goede ervaringen mee heb.

Geen verbeterpunten, geweldige service, houd dit zo zou ik zeggen!

Maki Koi

Goed bedrijf dat een verscheidenheid aan producten aanbiedt. Personeel staat je graag te woord en helpt je graag.

Op de goede weg

beperkt assortiment

Topzaak, mensen met verstand van zaken, supersnel, goede service en knappe spullen.

Meer persoonlijke nieuwsbrief zou welkom zijn.