Offerte
Resultaat
Advies
Medewerkers
Communicatie

Kwam langs om te inventariseren.

Vriendelijke mensen.

Had zijn invertariislijst vergeten bij de verhuizing en er werd bij veel dingen gevraagd of het mee moest.

Benschop

MGT van Heijningen/ZEKER Financiele Zorgverlening

Recent mijn derde ontruiming achter de rug met dit bedrijf en voor de derde keer op rij is alles compleet volgens afspraak verlopen. De oplevering zag er tip- top uit en ook woningbouwverenigingen... Recent mijn derde ontruiming achter de rug met dit bedrijf en voor de derde keer op rij is alles compleet volgens afspraak verlopen. De oplevering zag er tip- top uit en ook woningbouwverenigingen zijn steeds blij met het eindresultaat. En ik heb als bewindvoerder geen onverwachte financiële tegenvallers.

Super stipt en een zeer heldere wijze van communiceren. Een goede uitgebreide offerte die de hele lading dekt. Gewoon erg professioneel.

Nee!

Maarssen, Utrecht en IJsselstein

Zeer goede ervaring met dit bedrijf, ze komen met veel mensen en klaren de klus ontzettend goed, maken alles daarna goed schoon, in een woord fantastisch.

Heldere afspraken, professioneel, denken mee met de klant.

Geen enkele, het was TOP

Utrecht

Marleen Van gorp

Op de meest tropische dag ooit in NL verhuizen...dat hadden we bij de planning niet kunne bedenken. Maar de mannen hebben het geklaard

Pootjes van een oude kast afgebroken. Kast was niets waard, ook geen probleem mee. Kan gebeuren. Maar wellicht handig als dat voor weggaan gemeld was...

Tilburg/ Leersum

Even als de eerste keer, ook nu weer een prima ervaring en samenwerking

Snel bezoek, direct offerte, snel realisatie

Houten

We hebben hun ingeschakeld voor een verhuizing en woningontruiming. Dit werd perfect en met veel respect uitgevoerd.

De rust en ervaring die het personeel uitstraalde beviel ons zeer goed.

IJsselstein

h j edelkoort

Heel goed

alles ging heel gemoedelijk en netjes waar we heel blij mee waren mijn dank hier voor

nee

utrecht

P.H.Vergeer

Correcte tent, zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen. Afspraken punctueel nagekomen.

Woerden

Het was nogal een klus. Een kelder van 140m2 helemaal vol troep en viezigheid vanwege een onderstroming. En een andere ruimte van 200m2.
We zijn heel tevreden met zowel het voortraject alswel...
We zijn heel tevreden met zowel het voortraject alswel tijdens de werkzaamheden. Het resultaat was leeg en schoon. Fantastisch, en grote dank hiervoor.

Goed contact en advies.

Amsterdam

De intake was hartelijk en vlot, niets op aan te merken dus.
De intake was hartelijk en vlot, niets op aan te merken dus.
Tijdens de uitvoer liep alles ook op rolletjes en de verhuurder van het pand was tevreden met het resultaat; geen op of aanmerkingen gehad.

Wij hebben geen ervaring met deze branche dus kunnen niet vergelijken.

Zie opmerking bij de vorige vraag

Houten