Offerte
Advies
Medewerkers
Communicatie

Jolanda Kroon

Goede duidelijke afspraken en gelijk heldere offerte, daarna is het huis leeggeruimd zoals afgesproken.
Alles netjes verwijderd en schoon achtergelaten. Super blij ermee.

Erg fijne communicatie, helder en fijn dat zoveel mogelijk wordt hergebruikt.

Utrecht

Het huis van mijn moeder laten leegruimen door Groene Hart, alsmede opleveren zoals door de woningbouwvereniging vereist (gaten dichtmaken, schrootjes van muur afhalen, vloerbedekking eruit halende...

Het gemak en de professionaliteit waarmee men alles deed om het huis leeg te maken, volgens de vereisten van de woningbouwvereniging op te leveren, en zelf de communicatie met de woningbouwvereniging ter hand nam. Tevens de klantvriendelijkheid en service als wij vragen hadden.

Ik vind dit bedrijf al perfect, dus ik zou geen verbetertips kunnen bedenken.

Den Haag

De heer Vijver was heel professioneel en deskundig. Wij wisten niet wat Groene Hart Woningontruiming voor ons allemaal kon doen en waren blij toen wij eigenlijk niets hoefden te doen en alles in de...

Goede uitleg: prijs versus service keurig; alles werd heel netjes en schoon achter gelaten.

Eigenlijk geen verder commenter. Alles was pico bello

Loosduinen

Korte lijnen en zijn bereid om ook iets extra's te doen. Er wordt goed meegedacht.

Goed bereikbaar.
Denken goed met de klanten mee.

De mannen van Groene Hart hebben geweldig werk verricht bij de ontruiming van een zeer vervuilde woning. En ze deden dat in een hele prettige sfeer, zowel onderling als in het contact met de klant....

Sfeer en vriendelijkheid. En grondig schoonmaken!

Bilthoven

De lijntjes zijn kort en afspraken worden nagekomen. Een eerlijk bedrijf.

Er wordt meegedacht met de klanten. Er is veel mogelijk.

Tip
Grote zichtbare plakkers op de dozen zodat duidelijk is wat mee verhuisd moet worden en wat naar de Goede Doelen kan.

Houten

Open en eerlijke visie.

Prettig in samenwerking en een betrouwbaar voorkomen.

Om een woning bezemschoon op te leveren dan ook, al is het met een franse slag, even met een doekje de keuken ed schoonmaken.

Nieuwegein

En weer een ontruiming die strak en volgens de afspraken is afgerond. Vanochtend de eindinspectie gehad met de woningbouwvereniging die helemaal niets op te merken had.

Duidelijkheid vooraf, nooit nare verrassingen en altijd zeer stipt. Er wordt rekening gehouden met speciale wensen waar bruikbare spullen naar toe gaan voor een tweede leven.

Nieuwegein

Goed contact bij eerste opname van de inboedel. Duidelijke afspraken mbt verhuizing en ontruiming. Verhuizing ging goed. Wel enige serviesgoed kapot gegaan wat we zelf hadden ingepakt. Reden naar...

Ontruiming. Gaten in muren gedicht,

Betere, steviger verhuisdozen aanschaffen voor de verhuizing zodat breuk van ingepakt serviesgoed wordt voorkomen.

Utrecht

Een zeer prettig en vriendelijk contact. Professionele en snelle aanpak. Kortom een hele goede ervaring. Groene Hart woningontruiming neemt de hele ontruiming uit handen.

- Professionele aanpak.
- Snelle afwikkeling.
- Alles wat hergebruikt kan worden gaat naar de juiste goede bestemmingen.
- Nemen de hele ontruiming uit handen.

Ga zo door!