Offerte
Advies
Medewerkers
Communicatie

Lit

Prima bedrijf dat tegen een eerlijke prijs kwaliteit levert

Afspraken nakomen

Maarssenbroek

Erwin van Wijngaarden

Prima. Lekker duidelijk en Ruben denkt goed mee

Duidelijk. Eerlijk. Goede bereikbaarheid. Lekker down-to-earth

Nee. niet echt

IJsselstein (utrecht)

Olga van der Schoot

Efficient en komt afspraken na.

Transparant en komt afspraken na

Duidelijker hoe prijs is opgebouwd

Diemen

Veenendaal

Professionals die volledig ontzirgen

Ontzorgen

Noteren van telnr ed bij allereerste contact

Wijk bij Duurstede

Reactie Groene Hart Woningontruiming:

Geachte mevrouw,
Dank voor uw review.
Geachte mevrouw,
Dank voor uw review.
Telefoonnummer word altijd genoteerd, echter er nam niemand op nadat wij gebeld hadden omdat u ons een verkeerd huisnummer had doorgegeven en wij dus voor een verkeerde deur stonden. Maar gelukkig is alles uiteindelijk goed gekomen en zijn we blij dat we u hebben mogen helpen met de ontruiming.
Met vriendelijke groet, Ruben

Wallach

Positieve ervaring, goede prijs-/kwaliteit verhouding

snelle reactie op vragen of opmerkingen

duidelijk zijn over gebruik van container(s) en indien nodig zelf container meenemen voor spullen die direct naar de gemeentewerf/stort gaan.

van den Herik

Het huis is netjes opgeruimd, wel schoonmaak spullen meegenomen die we nog nodig hadden en ook vooraf overgesproken hadden

voorgesprek en recycling

huisontruiming was in ons geval nav een sterfgeval iets meer compassie daarbij zou fijn zijn

Reactie Groene Hart Woningontruiming:

Geachte mevrouw Van den Herik,
Geachte mevrouw Van den Herik,
Wat vervelend dat u onze compassie anders ervaren heeft, want uiteraard vinden wij elk sterfgeval heel vervelend en leefden wij juist in dit geval erg met u mee.
Wat vreemd dat u de spullen voor de schoonmaak niet heeft gevonden, want deze hebben wij wel degelijk laten staan in de diverse kasten zoals was afgesproken.
Al met al, hopen we dat wij u toch met een goed gevoel hebben kunnen ontlasten en wensen u nog veel sterkte toe met het verlies van uw familie.
Met vriendelijke groet, Ruben

A.C. van Lienden

Duidelijk en prettige communicatie. Goede service. Voor de 2e maal woning laten ontruiming. Oplevering volgens wensen van de verhuurder. Snelle uitvoering van de woningontruiming.

Bilthoven

Conform de opdracht de woningontruiming naar alle tevredenheid uitgevoerd.

Vakmanschap, communicatie, uitvoering

Geldermalsen

Petri den Doop

Zeer correct intakegesprek waarbij Ruben Vijver het gesprek met de bewoonster voert, hoewel hij zeer goed in de gaten heeft, dat ik de zaken regel. Meedenken en aan dingen denken die ik vergeten... Zeer correct intakegesprek waarbij Ruben Vijver het gesprek met de bewoonster voert, hoewel hij zeer goed in de gaten heeft, dat ik de zaken regel. Meedenken en aan dingen denken die ik vergeten was. Afspraken correct nakomen en op de verhuisdag zelf de spullen zeer snel afleveren op het verhuisadres en de flat verder totaal ontruimen, zodat de oplevering probleemloos verloopt.

Correct, vertrouwenwekkend, getuigend van vakmanschap en exact de afspraken nakomen.

Geen, ga zo door!

Claudia Hollak

Een eerlijk en duidelijk voorgesprek

Snel en eerlijk

Nee