Offerte
Advies
Medewerkers
Communicatie

Dochter mw. Hendriks

Duidelijke afspraken en pro actieve houding.

Snel kunnen handelen

Na afloop van de ontruiming even telefonisch contact opnemen met de opdrachtgever om af te ronden.

IJsselstein

Correct netjes, goede afspraken,komen na wat ze zeggen

Ze doen wat ze beloven

Als ze zo doorgaan komt het goed

Baarn

Robbert Jan

Zeer plezierig contact en keurig verzorgd.

Doen wat ze zeggen, snel en correct

J.C.M. Spronk

Goed advies vooraf over mogelijke probleempunten bij oplevering aan de woningbouw

IJsselstein

Duidelijke prijsopgaaf, alle afspraken perfect nagekomen.

Op zeer korte termijn toch kunnen leveren.

Geen idee

Prima!

Duidelijke afspraken

Vianen

Petri den Doop

Groene Hart heeft op 4 maart 2020 een verhuizing annex woning ontruiming geheel naar onze tevredenheid uitgevoerd. Dit was voor ons de reden om Groene Hart weer te contracteren voor de ontruiming... Groene Hart heeft op 4 maart 2020 een verhuizing annex woning ontruiming geheel naar onze tevredenheid uitgevoerd. Dit was voor ons de reden om Groene Hart weer te contracteren voor de ontruiming van een kamer in een zorginstelling. Ook dit laatste is naar volle tevredenheid uitgevoerd.

De communicatie met de desbetreffende senior, ook al is deze zwaar dement en is er een mantelzorger aanwezig die de zaken regelt.
Het feit dat zoveel mogelijk spullen een tweede leven...
Het feit dat zoveel mogelijk spullen een tweede leven krijgen.

Amersfoort

Positieve ervaringen. Houden zich aan de afspraken.
Werken zorgvuldig.

snelle, adequate reactie

geef inzage in de partners met wie samengewerkt wordt, waar de spullen naar toe gaan.

Beneden-Leeuwen

Reactie Groene Hart Woningontruiming:

Geachte heer Reukers,
Nogmaals hartelijk dank voor uw opdracht en natuurlijk voor uw feedback hierop, hier zijn we erg blij mee.
Graag willen we nog even terugkomen op uw verbeterpunt over...
Geachte heer Reukers,
Graag willen we nog even terugkomen op uw verbeterpunt over inzage geven in de partners met wie wij samenwerken en waar de nog bruikbare spullen heengaan. Hiervan voegen wij altijd een lijst toe bij de offerte. We hebben dit nog even teruggekeken en ook bij uw offerte per mail was deze toegevoegd. We hopen dus hiermee aan uw wensen te voldoen.
Met vriendelijke groet, Ruben Vijver

Super bedrijf,is bekend met lokale situatie en denkt goed mee.

Goed bereikbaar

Nvt

Bosga

Prima service.

Vond het vreemd dat ik het 2e en laatste deel van de factuur moest betalen voordat de inboedel was terugbezorgd.

Zie hiervoor.

Driebergen