8.5/10

Linda Brouwer

Super! Heb dit voorjaar een paar schoenen gekocht. Heel tevreden mee maar helaas ging de binnenkant van de hiel kapot. Garantie aanvraag gedaan. Snelle reactie. Goede communicatie. En een nieuw paar...

Snelle en goede communicatie.

Leo Padmos

DE geplaatste bestelling duurde erg lang tot levering,

Proberen sneller te leveren

Positief. Ik werd netjes gemaild dat mijn schoenen vertraging hadden.

Ik werd ad telefoon geadviseerd om mijn vragen te mailen. Dit heb ik gedaan. Maar had na 2 wk nog geen antwoord. Toen weer gebeld.

nanne bouw- en aannemingsbedrijf

Fijne website, duidelijk

prima geregeld allemaal

nee

René Broeders

Geen geklaag alles naar wens.

Doet wat in de verwachtingen, en leuk extraatje gekregen.

Nope

A.BRUINS

Ik heb hier op zich goede ervaringen mee. Op het werk wandelschoenen van jullie merk en ook prive koop ik regelmatig nieuwe schoenen bij jullie. Het loopcomfort van Gri-sport vind ik erg goed, je...

De informatie, normaal gesproken een snelle en goede levering, mogelijkheid om indien nodig e-mail contact te onderhouden, en de prijs/kwaliteitverhouding vind ik vooral erg goed.

Ik heb onlangs bergwandelschoenen bij jullie besteld ter waarde van 130 euro. Zag daarbij een waardebon van 3 euro. Ik vindt als je echt klanten wilt trekken en behouden, dus je wilt waardering uitspreken, geef dan geen tegoedbon van 3 euro helemaal op zo'n bedrag, maar doe bv de verzendkosten gratis, of als je bv meerdere keren iets besteld hebt dat je een tegoedbon van 10 of 15 euro ontvangt, of desnoods bij de volgende bestelling 10 % korting. Verder over de levering.,
Mij was toegezegd ook via jullie mail dat ik hem donderdagavond zou ontvangen, ook op mijn eigen verzoek, vanwege mijn werk, hele avond thuis geweest maar niemand gezien totdat ik een briefje in de bus zag de volgende dag, daardoor pas na het weekend ontvangen en apart voor thuis moeten blijven. Nogmaals dit is jullie niet persoonlijk aan te rekenen maar toch goed even een melding van te maken.

A.BRUINS

casper hoogeslag

Snelle verzending, aangetekend

Gratis t shirt is leuk, maar wat moet ik met maat M terwijl ik XL draag.
Als je een bestelling van 318 euro hebt gedaan en je krijgt dan een kortings bon van 3 euro korting op je volgende bestelling, dat schiet niet echt op, als je korting wilt geven ga dan werken met een spaarsysteem afhankelijk van het aankoopbedrag