Overzichtelijke site, snelle bezorging

stevige verpakking, nette bezorging

verkoop producten voor een lagere prijs ;)

Diverse spullen voor GreenEgg besteld. Binnen 2 dagen netjes alles in huis. Bleek dat 1 artikel niet juist was (small ipv medium) Met 1 telefoontje eea geregeld. Meteen werd het goede toegestuurd en...

Serviceverlening is goed aflevering via DHL was vertraagd

Nemen direct actie op vraag en bellen snel terug

Evt via post nl leveren die leveren bij over het algemeen beter volgens afspraak
Vertraagde levering door dhl veroorzaakt leveren 4 dagen later zonder aankondiging viatrack en trace

Jos Kelgtermans

Eerste keer hier besteld, weinig info ontvangen over het verloop van de bestelling maar misschien te wijten aan eindejaarsperiode

Iets meer info over levertermijn, bijna een week gewacht op levering van bestelde producten

Richard

Na bestelling producten die volgens de website op voorraad waren geen reactie en geen verzending. Na contact gehad te hebben zouden de producten worden verzonden. Heeft toch nog een week geduurd...

Betere communicatie en afspraken naleven

Goedemorgen Richard,

Bedankt voor uw feedback. Allereerst mijn excuses voor deze gang van zaken. In de laatste week van 2018 stond onze verhuis gepland, hierdoor zijn de bestelling tot mijn spijt wat rommleig verlopen en met enige vertarging uitgeleverd. Wij hadden u hier over beter moeten informeren. Helaas is dit niet gebeurd. Inmiddels zijn we weer up-en-running dus kunt u de service verwachten welke wij beloven op de website.

Nogmaals mijn excuses,

Wouter

snelle levering en flexibiliteit mbt levering

overflow van telefoon centrales. Groningen was wel makkelijk te bereiken. Toen ik vertelde dat de andere locatie niet goed te bereiken was werd verteld dat komt omdat het druk is.... hier is dat niet zo. laat de centrales elkaar over nemen als het druk is is makkelijke oplossing.

2 maalbiets besteld en komt bewering op website niet na mbt levertijd

Goede customer service. Reageerde bijna direct via whatsapp

Levertijden niet noemen op website

Geachte heer Berix,

Allereerst mijn excuses voor de vertraagde leveringen. Tijdens de feestdagen hebben we erg veel vertragingen opgelopen door de drukte bij onze vervoerders. Helaas heeft u dit ook ondervonden en naast u nog vele andere klanten.
Wij doen er alles aan om de bestelling op tijd bij u te leveren, zoals we beloven op de website. Dit is helaas niet gelukt, waarvoor mijn excuses.
In de toekomst zullen we nauwlettend in de gaten houden of er betere opties komen om ook tijdens de feestdagen de pakketten op tijd te kunnen leveren bij onze klanten.

Met vriendelijke groeten,

Greeneggtotaal.nl

Helaas een slechte ervaring, Een Nest besteld en enkele kleinigheden, indien voor 16:00 besteld, dan de volgende dag in huis. Besteld rond 12:00, netjes e-mail van de bestelling, vervolgens netjes...

- Website up to date houden
- Betere communicatie
- Als er dan iets mist gaat, kom je klant tegemoet.

Geachte heer Schaap,

Allereest mijn excuses voor deze gang van zaken. Helaas is door onze verhuis de bestelling niet compleet uitgeleverd en hebben wij u onvoldoende geïnformeerd over de nalevering. Daar heeft u volkomen gelijk in. Voor ons een les om de klant beter te informeren.

Het aankoopbedrag van het nest in inmiddels op uw verzoek aan u gecrediteerd.

We hebben het nest inmiddels weer voorradig, maar helaas is dat nu te laat. De verhuizing is inmiddels afgerond en alles draait weer zoals u van ons mag verwachten en wat wij beloven op de website.

Nogmaals mijn excuses,

Goed! Persoonlijk en goede service

Snelle reactie
Problemen met meubel en accessoires goed opgelost

Op site stond, voor 4 besteld volgende dag in huis, dit was 1 dag later.
Is niet erg maar schept verkeerde verwachting

Wolbers

Keurig gebeldkort na de bestelling of alles naar wens is. Alles keurig volgens bestelling geleverd.