Bernice

Zeer goed

Duidelijke website, prettige bejegening en heldere uitleg van klantenservice, snelle en correcte afhandeling bestelling.
Pro actieve houding: werd teruggebeld door klantenservice zonder dat ik voicemail had ingesproken

Helaas werd een duur en kwetsbaar onderdeel van de Big Green Egg kapot aangeleverd. Kwam waarschijnlijk door transport (via DHL), maar was ook niet helemaal goed ingepakt vond ik. Jammer ook dat de... Helaas werd een duur en kwetsbaar onderdeel van de Big Green Egg kapot aangeleverd. Kwam waarschijnlijk door transport (via DHL), maar was ook niet helemaal goed ingepakt vond ik. Jammer ook dat de Klantenservice niet bereikbaar was. Wel werd heel snel mailcontact gelegd en een afspraak gemaakt voor hernieuwde levering, daar deden ze totaal niet moeilijk over. Ze bezorgden het ook zelf deze keer en niet met DHL. Dus ze hebben het wel goed weten te maken.

Goede aankoop van een green egg gedaan
Een bestelling verkeerd opgestuurd , wel snel herstel, zonder problemen

Snel reactie

Iets beter opletten , wat er besteld wordt

Bart

Helaas lang moeten wachten door getreuzel bij DHL en ik kreeg de klantenservice telefonisch niet te pakken. (Jammer dat veel bedrijven nog met DHL in zee gaan.) Levering was incompleet, maar dat kan... Helaas lang moeten wachten door getreuzel bij DHL en ik kreeg de klantenservice telefonisch niet te pakken. (Jammer dat veel bedrijven nog met DHL in zee gaan.) Levering was incompleet, maar dat kan een incident zijn dat mij toevallig overkomt. Toen ik eenmaal per mail contact had werd alles ook snel en adequaat geregeld. Alles bij elkaar zou ik toch nog een tweede keer bestellen bij dit bedrijf.

-mooi en uitgebreid assortiment
-overzichtelijke website met veel info
-producten snel verzendklaar
-problemen worden snel behandeld, als ze zijn doorgekomen

-DHL is niet de meest betrouwbare transporteur.
-klantenservice was tussen 17 en 22 uur niet telefonisch bereikbaar, staat wel op de site

Robin van Spankeren

Super service. Wanneer er iets kapot gaat of niet werkt, dan wordt het zonder enig probleem opgelost. Denken mee met de klant en zijn zeer pro actief.

Wij hebben indertijd een green egg gekocht. Goede service.
Nu kooltjes via de site besteld, deze waren echter verkeerd.
Geen problemen gehad om dit om te ruilen.
Het is wel even...
Wij hebben indertijd een green egg gekocht. Goede service.
Nu kooltjes via de site besteld, deze waren echter verkeerd.
Geen problemen gehad om dit om te ruilen.
Het is wel even lastig geweest.

Goed product.

Beter naar de bestellingen kijken.

Greenegg is netjes gemonteerd afgeleverd. Zou voor 10:00 uur afgeleverd worden , was er om half elf nog niet. Omdat wij een dagje sauna hadden gepland later afgesproken de egg neer te zetten onder... Greenegg is netjes gemonteerd afgeleverd. Zou voor 10:00 uur afgeleverd worden , was er om half elf nog niet. Omdat wij een dagje sauna hadden gepland later afgesproken de egg neer te zetten onder de overkapping. Verder netjes te woord gestaan en goed geïnformeerd. Naderhand accessoires besteld, die waren we de volgende dag al. Helemaal top.
Er ontbrak een kiphouder in het actiepakket van de large. Die zou nog toegestuurd worden. Die hebben we nog niet ontvangen.

Snelle info, vriendelijke mensen, mooie duidelijke website.

Graag een e-mail versturen als er iets ontbreekt aan de zending en graag een e-mail wanneer het wordt nageleverd. Wij wachten nog op een kiphouder.

NETJES GEREGELD KEURIG OP TIJD

OVERZICHTELIJK EN GOED GEPRIJSD

Vlotte levering

Werd gebeld omdat ik vergeten was mijn huisnr. te vermelden bij de bestelling, echt super.

Olof

Snelle levering, maar wanneer je bbq saus bestel dan raad ik aan dit niet te doen! Je koopt een grote dure fles en de houdbaarheid datum is maar 6 weken!!!!

Houdbaarheid sauzen checken