Justin Roskam

Top bedrijf, tweede keer dat ik iets bestelde werd ik binnen een uur gebeld dat er iets niet leverbaar was en werd gelijk opgelost. kan niks anders zeggen dan een bedrijf met een perfecte service!!

perfecte service, zeer vriendelijk mensen die je graag ter woord staan.

niets op kunnen merken..

A.S. Kanaar

Bestel hier al een aantal jaren mijn Egg-producten en ben erg tevreden over de dienstverlening en snelle service

Deze laatste bestelling ging "normaal" geautomatiseerd, maar in het verleden ook telefonisch contact gehad en goed geadviseerd geholpen. Tevens een keer een gebroken rooster ontvangen en daar werd zonder gedoe een nieuwe voor verzonden.

Snelle levering en goed verpakt

D.Jansen

Zeer goede service. Denken mee met de klant.

Product lag op andere lokatie dan waar ik wilde ophalen. Werd gratis verzonden na telefonisch contact hierover. Normaal gesproken via website bestelling onder normbedrag zou ik moeten betalen.

Sterk bedrijf met hogere marktpositie, goede kwaliteit producten en service

Makkelijke en overzichtelijke website om te bestellen + snelle levering

Meer selectieve verkooppunten van ermee Greenegg, zie vaker concurrent Back basterd bij (tuinbedrijven)

Christophe Van Driessche

Ik heb de greenegg large met douglastafel besteld en deze werd na telefonische afspraak in België geleverd zonder meerprijs. Helaas was de tafel beschadigd, dit had ik pas gemerkt toen ik de tafel...

Snelle en correcte levering en service na verkoop

Misschien bij levering iets nauwkeurigere check van geleverde goederen

Fred van Dorp

Goede service en veranderingen in de standaard bestelling was ook geen probleem een dikke 10.

ja mee denken met je bestelling en adviesvoor het inbouwen i.v.m. de tafel.

Prima. Snel en veilig

Heel tevreden! Bij mijn bestelling zat een pakket wat helemaal kapot was(kon het niet cadeau geven) heb gelijk gebeld en er is mij gelijk een ander toegestuurd, dus er is heel correct gehandeld.

Bij slechte levering word gelijk en correct gehandeld , en krijg je gelijk nieuwe opgestuurd. PERFECT!!!!!