D.Jansen

Zeer goede service. Denken mee met de klant.

Product lag op andere lokatie dan waar ik wilde ophalen. Werd gratis verzonden na telefonisch contact hierover. Normaal gesproken via website bestelling onder normbedrag zou ik moeten betalen.

Sterk bedrijf met hogere marktpositie, goede kwaliteit producten en service

Makkelijke en overzichtelijke website om te bestellen + snelle levering

Meer selectieve verkooppunten van ermee Greenegg, zie vaker concurrent Back basterd bij (tuinbedrijven)

Christophe Van Driessche

Ik heb de greenegg large met douglastafel besteld en deze werd na telefonische afspraak in België geleverd zonder meerprijs. Helaas was de tafel beschadigd, dit had ik pas gemerkt toen ik de tafel...

Snelle en correcte levering en service na verkoop

Misschien bij levering iets nauwkeurigere check van geleverde goederen

Fred van Dorp

Goede service en veranderingen in de standaard bestelling was ook geen probleem een dikke 10.

ja mee denken met je bestelling en adviesvoor het inbouwen i.v.m. de tafel.

Prima. Snel en veilig

Heel tevreden! Bij mijn bestelling zat een pakket wat helemaal kapot was(kon het niet cadeau geven) heb gelijk gebeld en er is mij gelijk een ander toegestuurd, dus er is heel correct gehandeld.

Bij slechte levering word gelijk en correct gehandeld , en krijg je gelijk nieuwe opgestuurd. PERFECT!!!!!

Goede prijs kwaliteit en optijd bezorgt

Goede kwaliteit
Goede prijs

Gerben peters

Prima, puntje van verbetering is het waarmaken van de levertijd. Nu al meerdere keren meegemaakt dat de belofte (bestellen voor 16:00 uur de volgende werkdag geleverd) niet wordt waargemaakt. Vaak 1...

Overzichtelijke website

Levertijd versus belofte (vaak te laat)
Inspiratie voor nieuwe producten die passen / matchen met je bestelling
Leuk recept toevoegen aan het pakket
Iets persoonlijker worden in communicatie (veel geautomatiseerd, weinig persoonlijke aanbiedingen / inspiratie (voelt als one size fits All).
Op zoek naar onderscheidend vermogen tov andere webshops. Nu redelijk inwisselbaar

Reactie GreenEggTotaal.nl:

Beste Gerben,

Bedankt voor uw review. ik zie inderdaad dat 2 van de laatste 3 bestellingen met 1 dag vertraging zijn geleverd. Mijn excuses hiervoor. Dat is niet wat we beloven op de website.
We gaan er mee aan de slag! Bedankt voor de goede tips, gaan we zeker wat mee doen!

Dankjewel,

Ramon van Koppen

Remco

Erg prettig! produkt was niet helemaal zoals het hoorde, GreenEgg heeft dit perfect opgelost!

goed overleg mogelijk