2021 beoordelingen

2021 Reviews

Justin Kemp

Hetbwas voor mij de eerste bestelling bij GreenEggTotaal. Als je in het bestellingsproces zorgeloos overal door heen loopt en het netjes op tijd binnen is, heb je het in mijn ogen goed op orde!

Duidelijke communicatie

Niet

Nick

Druippan gekocht

Bettio

Dit is de eerste keer dat ik hier bestel en is niet goed gelopen.ik ontvang een pakket dat ni voltallig was en mijn pakket stond helemaal open waardoor ik docht da er iet was uit gestolen waardoor... Dit is de eerste keer dat ik hier bestel en is niet goed gelopen.ik ontvang een pakket dat ni voltallig was en mijn pakket stond helemaal open waardoor ik docht da er iet was uit gestolen waardoor ik het pakket had terug gestuurd.later bel ik naar de verkoper en leg dit uit ,de verkoper had helemaal geen begrip dat ik het pakket had terug gestuurd en probeerde zijn fout om mij op voorhand ni te verwittigen dat mijn verzending in 2delen zal opgestuurd worden op mij te schuiven.mijn 2de pakket kwam pas een week later aan en ben nu nogaltijd aant wachten op mijn pakket dat ik teruggestuurd heb dat ondertussen ook al 2weken geleden is.

Neen

Bestellingen sneller leveren of verzenden.klanten ook verwittigen dat de bestelling in 2delen komt en of later

Cees vink

2 keer goed gegaan met een extraatje ?

Zijn de belofte nagekomen

Henk de Geus

Uitstekend!

Duidelijk en snel

Nathalie Horemans

Correct-vriendelijk-goede service

Zeer hulpzaam

Voor ieders veiligheid beter maskers dragen in deze tijden

Erik Franssen

Goede service en correcte mensen. Pro activiteit achter de chat mag wel iets beter. Als er interesse wordt getoond heb je een verkoopkans. Nu werd de vraag beantwoord en was het tot ziens. Daar is... Goede service en correcte mensen. Pro activiteit achter de chat mag wel iets beter. Als er interesse wordt getoond heb je een verkoopkans. Nu werd de vraag beantwoord en was het tot ziens. Daar is meer uit te halen denk ik.

Installatie bij aankoop is super

Zie boven

Henk Voortman

Goede en snelle service. Overzichtelijke website.

Snelle zoekstructure.

jelle Maas

Goed contact

Direct contact

Beter communiceren bezorgkosten bij grote items als houtskool

Joran Lokkerbol

Gemengd; artikelen die leverbaar waren werden snel en naar tevredenheid geleverd. Van het artikel dat niet beschikbaar was werd ik niet geïnformeerd wanneer dit zou komen. Toen ik na twee weken... Gemengd; artikelen die leverbaar waren werden snel en naar tevredenheid geleverd. Van het artikel dat niet beschikbaar was werd ik niet geïnformeerd wanneer dit zou komen. Toen ik na twee weken zelfde belde, bleek dit pas in week 7 van 2021 te komen. Ik snap niet dat dat niet vermeld werd. Geld werd wel weer snel teruggegeven toen ik aangaf dat ik het artikel dan natuurlijk bij een andere partij koop.

heldere website; artikelen die beschikbaar zijn werden snel geleverd

als je je klanten serieus neemt, laat je ze weten dat een artikel pas over 7 maanden komt.