Willem

Op 28 juni 2019 twee -op voorraad zijnde- artikelen besteld. De op de site beloofde levering de volgende werkdag bleef uit. Geen track & trace code ontvangen. In de avond de helpdesk gebeld die... Op 28 juni 2019 twee -op voorraad zijnde- artikelen besteld. De op de site beloofde levering de volgende werkdag bleef uit. Geen track & trace code ontvangen. In de avond de helpdesk gebeld die niet bereikbaar was. De eigenaar belde een half uur later wel netjes terug. Hij zou de volgende dag laten weten wat er aan de hand was. Volgende ochtend helaas weer moeten bellen naar de status van mijn order. De eigenaar beloofde het nu direct te zullen afhandelen en dat is ook gebeurd. De dag erna de artikelen in goede orde ontvangen.

Goede aanbiedingen tegen een gunstige prijs.

Het issue met de levering is waarschijnlijk incidenteel. Maar iets meer zorgvuldigheid komt het klantvertrouwen zeker ten goede. Afspraken worden uiteindelijk wel nagekomen.

Uitstekend! Snelle service op alle gebieden, namelijk levering maar ook reactie op vragen en acties rondom retourneren. Zeer tevreden!

Zeer snelle, vriendelijke en flexibele service!

Retourformulier eventueel beschikbaar stellen op de site, hoewel dit na het melden reeds zou worden opgepakt en het voor mij geen probleem was omdat ik per mail zeer snel en correct ben geholpen.

Superleuke ideetjes opgedaan om green egg accesoires te kopen, zodat een goede vriend al iets heeft van Green Egg! Hij is nog aan het sparen voor een echte Egg, maar nu heeft hij al een t-shirt,... Superleuke ideetjes opgedaan om green egg accesoires te kopen, zodat een goede vriend al iets heeft van Green Egg! Hij is nog aan het sparen voor een echte Egg, maar nu heeft hij al een t-shirt, bbq-schort en een kookboek! Helemaal top!

Fijne indeling in categorien.

Tip: kant en klare cadeaupakketten aanbieden en de optie om cadeau in te laten pakken zou leuk geweest zijn.

H

Eerste zin: super bedrijf !!!
Ze hadden door drukte per ongeluk het verkeerde opgestuurd. Dit kan gebeuren ! Fouten maken we immers allemaal.
Top service en snelle respons doormiddel...
Eerste zin: super bedrijf !!!
Top service en snelle respons doormiddel van whatsapp. Echt een van de betere zaken !
Absolute aanrader

Service

Gewoon zo doorgaan

Jeroen Maan

Vlot, zoals het hoort. Geen gedoe.

Snelheid

n.v.t.

bestelgemak, goede website

meer zorg voor de cadeaubon, de envelop die ik kreeg meegestuurd was gescheurd waardoor deze niet gebruikt kon worden.

Vriendelijk personeel.Telefonisch niet altijd even goed bereikbaar.Levering van mijn nadien bestelde accessoires (inclusief informatie over de status) kan stuk beter.

Klantvriendelijk.Nette website.Egg netjes afgeleverd.

Large egg inclusief tafel aangeschaft.Netjes op tijd gemonteerd afgeleverd.In de douglas tafel zat een fikse scheur (5 cm).Omdat dit niet heel erg opvalt hebben we hier niet over geklaagd.Tafel verder netjes.Nu reeds twee keer aantal accessoires nabesteld.Eerste keer aantal dagen de melding "bestelling aangemeld bij dhl".Na aantal keren bellen bleek de dammers houtskool niet op voorraad.Uiteindelijk de bestelling na ruim een week ontvangen.Na een tweede bestelling wederom aantal dagen dezelfde melding.Op een vrijdag via de chatfunctie navraag gedaan.Telefoon werd herhaaldelijk niet opgenomen.Dezelfde dag of morgen kreeg ik te horen.Uiteindelijk op moment van schrijven onbekend wanneer de bestelling komt.Magazijnmedewerkers niet aanwezig in de weekenden.Ik heb best even geduld, maar vindt het gebrekkig dat het onduidelijk is wanneer een bestelling geleverd wordt.

Mark

Zeer flexibel

Goede aftersales

R. Drachter

Zeer positief. Leuk contact, duidelijke tekst en uitleg over de verschillende BBQ en accessoires. Goede en vriendelijke sfeer.
Alle afspraken die gemaakt waren zijn keurig nagekomen.

Goede uitleg. Mooi assortiment. Onderscheidend van concurrenten.

Ga vooral zo door