Snel en correcte levering

Rob

Zoals altijd prima

Komt afspraken keurig na

Snelle en accurate levering.

Geen. Alle informatie is helder en duidelijk.

Geen.

schouwenaar

bestelling april zou volgende dag geleverd maar uiteindelijk pas in september ontvangen

tafel van 160 kg werd door 1 man afgeleverd en besloot bij aflevering dat hij dit toch niet kon, resultaat tafel weer terug en later met twee man teruggekomen

uiteindelijk alles prima opgelost.

geef realistische planning

Reactie GreenEggTotaal.nl:

Geachte mevrouw Schouwenaar, Bedankt voor uw feedback. Het heeft inderdaad erg lang geduurd alvorens het door u bestelde meubel geleverd is. Bij aankoop is dit meteen gemeld dat het langer ging... Geachte mevrouw Schouwenaar, Bedankt voor uw feedback. Het heeft inderdaad erg lang geduurd alvorens het door u bestelde meubel geleverd is. Bij aankoop is dit meteen gemeld dat het langer ging duren i.v.m. de leveringstermijn van de leverancier. Dit is hierna nog een 3-tal keren uitgesteld, waarbij wij afhankelijk waren van deze leverancier. Erg vervelend en begrijpelijk dat dit teleurstellend is geweest. Vanuit onze kant hebben wij u gecompenseerd met gratis afdekhoes en daarbij is uw scharnier kosteloos vervangen door het nieuwe model. We hadden helaas geen rekening gehouden met de trap welke toegang geeft tot uw tuin, waardoor we later zijn terug gekomen met 2 man om het meubel op de juiste plek te installeren en uw Green Egg over te zetten in het nieuwe meubel. Hopelijk gaat u nog veel plezier beleven aan uw Green Egg in het nieuwe meubel! vriendelijke groeten, Ramon van Koppen Greeneggtotaal.nl

Perfect, kwamen afspraak na.

Kwamen de afspraak na die telefonisch gemaakt waren,

Zeer goede aankoop en service

Heel tevreden over deze aankoop en hoe die verlopen is.

Vriendelijk en snel geholpen

Snel.antwoord.op mijn vraag of er ook een cover bestaat voor een egg rechts op de tafel in plaats van links.

Suggestie voorleggen aan green egg, om een "rechtshandig' variant van de cover te laten maken.

Heel tevreden, supersnelle bediening, zeer groot assortiment.

Ja, goede beschrijving van de producten

Alles is perfect

anoniem_

Heel tevreden over deze aankoop en hoe die verlopen is.

Zeer snelle en goede service.