NETJES GEREGELD KEURIG OP TIJD

OVERZICHTELIJK EN GOED GEPRIJSD

Vlotte levering

Werd gebeld omdat ik vergeten was mijn huisnr. te vermelden bij de bestelling, echt super.

Olof

Snelle levering, maar wanneer je bbq saus bestel dan raad ik aan dit niet te doen! Je koopt een grote dure fles en de houdbaarheid datum is maar 6 weken!!!!

Houdbaarheid sauzen checken

Prima, snelle levering.

Ja, de snelheid.

Goed, prijs hoes was beter dan Coolblue

Per BGE de opties en accessoires getoond

Graag veel meer accessoires tonen

Tony C

Duidelijke beschrijving van de artikels
goed aangegeven welke accessoires er bij passen

tracking gegevens via Bpost klopten niet altijd. Eerst levering dag na bestelling. De ganse dag staat er vermeld dat de levering tussen 8u en 17u zal gebeuren. Uiteindelijk is de dag nadien om 8u15.

Duidelijke website, bij vragen snelle reactie via whatsapp, onze greenegg met tafel kon de volgende dag al geleverd worden.

Snelle reactie op vragen, snelle levering.

Zat leuk boekje met green egg recepten bij bestelling

Prima bedrijf

Wat zij zeggen doen zij

Thomas

Duidelijke en overzichtelijke website met heel veel keuze, goede productomschrijving, eenvoudig bestelproces en prima levering.

Veel informatie op de website. Betaling met PayPal. Persoonlijk contact na de bestelling.

Pakketbezorging kan beter. DHL komt met 1 persoonlijk waardoor bezorging achter het huis onmogelijk was zonder mijn hulp. Enkele producten waren niet helemaal conform de beschrijving. Een thermometer met beschrijving "Met deze meter kun je duidelijk aflezen hoeveel graden het product is" geeft eigenlijk alleen een indicatie of kip gaar is, zonder temperatuur in graden. De pizza peel met beschrijving "De pizza schep is gemaakt van stevig staal" eigenlijk geen staal, maar aluminium.