2 maalbiets besteld en komt bewering op website niet na mbt levertijd

Goede customer service. Reageerde bijna direct via whatsapp

Levertijden niet noemen op website

Reactie GreenEggTotaal.nl:

Geachte heer Berix, Allereerst mijn excuses voor de vertraagde leveringen. Tijdens de feestdagen hebben we erg veel vertragingen opgelopen door de drukte bij onze vervoerders. Helaas heeft u dit... Geachte heer Berix, Allereerst mijn excuses voor de vertraagde leveringen. Tijdens de feestdagen hebben we erg veel vertragingen opgelopen door de drukte bij onze vervoerders. Helaas heeft u dit ook ondervonden en naast u nog vele andere klanten. Wij doen er alles aan om de bestelling op tijd bij u te leveren, zoals we beloven op de website. Dit is helaas niet gelukt, waarvoor mijn excuses. In de toekomst zullen we nauwlettend in de gaten houden of er betere opties komen om ook tijdens de feestdagen de pakketten op tijd te kunnen leveren bij onze klanten. Met vriendelijke groeten, Ramon van Koppen Greeneggtotaal.nl

Helaas een slechte ervaring, Een Nest besteld en enkele kleinigheden, indien voor 16:00 besteld, dan de volgende dag in huis. Besteld rond 12:00, netjes e-mail van de bestelling, vervolgens netjes... Helaas een slechte ervaring, Een Nest besteld en enkele kleinigheden, indien voor 16:00 besteld, dan de volgende dag in huis. Besteld rond 12:00, netjes e-mail van de bestelling, vervolgens netjes een e-mail dat alles onderweg is met track&trace.
Volgende dag net voor 18:00 pakket binnen, maar geen Nest. Op de pakbon stond die er wel bij, maar met pen erachter "wordt nageleverd"!
Excuus na 2 dagen, ze zitten midden in een verhuizing. Kan natuurlijk altijd, maar als je wel op een pakbon kan schrijven dat het artikel wordt nageleverd, dan kan je ook een mail sturen of een telefoontje plegen. Erg slecht, daarbij ook niet eens een nieuwe leverdatum. Ondertussen staat de Nest nog steeds op voorraad met voor 16:00, etc, etc.
Hier koop ik iig niks meer!

- Website up to date houden
- Betere communicatie
- Als er dan iets mist gaat, kom je klant tegemoet.

Reactie GreenEggTotaal.nl:

Geachte heer Schaap, Allereest mijn excuses voor deze gang van zaken. Helaas is door onze verhuis de bestelling niet compleet uitgeleverd en hebben wij u onvoldoende geïnformeerd over de... Geachte heer Schaap, Allereest mijn excuses voor deze gang van zaken. Helaas is door onze verhuis de bestelling niet compleet uitgeleverd en hebben wij u onvoldoende geïnformeerd over de nalevering. Daar heeft u volkomen gelijk in. Voor ons een les om de klant beter te informeren. Het aankoopbedrag van het nest in inmiddels op uw verzoek aan u gecrediteerd. We hebben het nest inmiddels weer voorradig, maar helaas is dat nu te laat. De verhuizing is inmiddels afgerond en alles draait weer zoals u van ons mag verwachten en wat wij beloven op de website. Nogmaals mijn excuses, Ramon van Koppen Greeneggtotaal.nl

Goed! Persoonlijk en goede service

Snelle reactie
Problemen met meubel en accessoires goed opgelost

Op site stond, voor 4 besteld volgende dag in huis, dit was 1 dag later.
Is niet erg maar schept verkeerde verwachting

Wolbers

Keurig gebeldkort na de bestelling of alles naar wens is. Alles keurig volgens bestelling geleverd.

Jeroen aardewijn

Mijn artikel was niet op voorraad. Maar heeft wel al die tijd op voorraad gestaan. Misschien handiger om dat dan ook aan te passen.
Verder werd er na me bestelling echt heel netjes opgebeld over de vertraging. Maar dat er voor het ongemak wel een kleinigheidje bij gedaan werd.
Echter zat die er niet bij. Hoeft natuurlijk zeer zeker niet. Maar beter om dan maar niks te zeggen.

Tom

Uitstekend! Perfecte service
Mooie functionele led lamp gekocht voor op de green egg

Zeer trevreden. Snelle levering zelfs vlak voor kerst. Product komt goed aan en er zit zelfs extra info m.b.t. Big green egg bij. Top!

Duidelijke info, snelle levering.

Geen.

Kuipers

Prima service

BramAnoniem

Uitstekend.

Duidelijke site, snelle levering. Informatieve brochure met prima informatie.

Goede vlotte service

Vlotte service zowel bij aankoop als in naverkoop. Onze bovenste keramieken ring was gebarsten en werd zonder veel discussie vervangen.