Fred van Dorp

Goede service en veranderingen in de standaard bestelling was ook geen probleem een dikke 10.

ja mee denken met je bestelling en adviesvoor het inbouwen i.v.m. de tafel.

Prima. Snel en veilig

Heel tevreden! Bij mijn bestelling zat een pakket wat helemaal kapot was(kon het niet cadeau geven) heb gelijk gebeld en er is mij gelijk een ander toegestuurd, dus er is heel correct gehandeld.

Bij slechte levering word gelijk en correct gehandeld , en krijg je gelijk nieuwe opgestuurd. PERFECT!!!!!

Goede prijs kwaliteit en optijd bezorgt

Goede kwaliteit
Goede prijs

Gerben peters

Prima, puntje van verbetering is het waarmaken van de levertijd. Nu al meerdere keren meegemaakt dat de belofte (bestellen voor 16:00 uur de volgende werkdag geleverd) niet wordt waargemaakt. Vaak 1... Prima, puntje van verbetering is het waarmaken van de levertijd. Nu al meerdere keren meegemaakt dat de belofte (bestellen voor 16:00 uur de volgende werkdag geleverd) niet wordt waargemaakt. Vaak 1 dag vertraging

Overzichtelijke website

Levertijd versus belofte (vaak te laat)
Inspiratie voor nieuwe producten die passen / matchen met je bestelling
Leuk recept toevoegen aan het pakket
Iets persoonlijker worden in communicatie (veel geautomatiseerd, weinig persoonlijke aanbiedingen / inspiratie (voelt als one size fits All).
Op zoek naar onderscheidend vermogen tov andere webshops. Nu redelijk inwisselbaar

Reactie GreenEggTotaal.nl:

Beste Gerben, Bedankt voor uw review. ik zie inderdaad dat 2 van de laatste 3 bestellingen met 1 dag vertraging zijn geleverd. Mijn excuses hiervoor. Dat is niet wat we beloven op de website.... Beste Gerben, Bedankt voor uw review. ik zie inderdaad dat 2 van de laatste 3 bestellingen met 1 dag vertraging zijn geleverd. Mijn excuses hiervoor. Dat is niet wat we beloven op de website. We gaan er mee aan de slag! Bedankt voor de goede tips, gaan we zeker wat mee doen! Dankjewel, Ramon van Koppen

Remco

Erg prettig! produkt was niet helemaal zoals het hoorde, GreenEgg heeft dit perfect opgelost!

goed overleg mogelijk

R.Hofsteenge

Zeer correcte en snelle levering

Marcel

Heb sinds kort een BGE deze heb ik gehad voor mijn verjaardag en heb via de site greeneggtotaal een aantal zaken besteld deze zijn vlot geleverd. Bij een bestelling zaten de aanmaakblokjes er niet... Heb sinds kort een BGE deze heb ik gehad voor mijn verjaardag en heb via de site greeneggtotaal een aantal zaken besteld deze zijn vlot geleverd. Bij een bestelling zaten de aanmaakblokjes er niet bij een bericht gestuurd en de volgende dag werden deze alsnog verstuurd.

Korte lijnen

Big Green Egg gekocht en regelmatig houtskool en rookwaren