2021 beoordelingen

2021 Reviews

Kees Guijt

Na het aanmelden van een defect onderdeel, zonder problemen het vervangende toegestuurd gekregen.

Zeer goede service en snelle levering van de bestelde goederen

Vooral zo doorgaan.

Remi Martherus

Professioneel

groot assortiment

sneller reageren via de chatbot. Dit kan klanten gaan kosten. Als ik niet binnen 2 a 3 min een reactie heb, ga ik naar een andere website.

Liesbeth Veenendaal

De bestelling werd supersnel en correct geleverd.

Goede informatie vooraf

hans aafjes

Super goede service en advies niks is een probleem alles word keurig netjes opgelost

de service en klantvriendelijkheid

Danny Hopman

Prima, overzichtelijk.

Goede voorraad

Nvt

Lissie Haers

Het eerste deel was prima op tijd en perfect in orde. Het tweede deel was een maand later pas geleverd en leveringsbon ontbrak en de doos was reeds opengedaan en opnieuw samengeplakt voor de levering.

Duidelijkheid op de website van de aangeboden producten. Gemakkelijk om te bestellen.

Communicatie rond het 2e deel van de levering.

jeroen slump

Vriendelijk personeel

goede website

Een mailtje ontvangen wanneer iets nog niet verzonden kan worden.

Robert Jan Sliep

Kwaliteit van de geleverde spullen is goed. Prijsafspraak snel gemaakt. Snelle levering, goed verpakt.

Prijs, kwaliteit, snel leveren.

Geen communicatie wanneer wordt geleverd (onverwachts twee pallets voor de deur), wat er geleverd is , is niet geheel volgens afspraak (heb het daar zelf maar bij laten zitten), mails worden niet... Geen communicatie wanneer wordt geleverd (onverwachts twee pallets voor de deur), wat er geleverd is , is niet geheel volgens afspraak (heb het daar zelf maar bij laten zitten), mails worden niet tijdig gelezen.

C. Ruit

Snelle accurate service

Goede telefonisch afhandeling

Voorlopig geen

Jeannine Van marsenille

Product en prijs OK
Product en prijs OK
Levering liet veel te wensen over, enkel Franstalig, vrachtwagen stond in een andere straat. Kon met kleine kar niet over kiezel tot aan mijn inrit, een vriend heeft moeten helpen dragen anders was mijn mini green erg nooit binnen geraakt! Ikzelf zou niet hebben kunnen helpen wegens te zwaar.

Produkt

levering