Vriendelijk personeel.Telefonisch niet altijd even goed bereikbaar.Levering van mijn nadien bestelde accessoires (inclusief informatie over de status) kan stuk beter.

Klantvriendelijk.Nette website.Egg netjes afgeleverd.

Large egg inclusief tafel aangeschaft.Netjes op tijd gemonteerd afgeleverd.In de douglas tafel zat een fikse scheur (5 cm).Omdat dit niet heel erg opvalt hebben we hier niet over geklaagd.Tafel verder netjes.Nu reeds twee keer aantal accessoires nabesteld.Eerste keer aantal dagen de melding "bestelling aangemeld bij dhl".Na aantal keren bellen bleek de dammers houtskool niet op voorraad.Uiteindelijk de bestelling na ruim een week ontvangen.Na een tweede bestelling wederom aantal dagen dezelfde melding.Op een vrijdag via de chatfunctie navraag gedaan.Telefoon werd herhaaldelijk niet opgenomen.Dezelfde dag of morgen kreeg ik te horen.Uiteindelijk op moment van schrijven onbekend wanneer de bestelling komt.Magazijnmedewerkers niet aanwezig in de weekenden.Ik heb best even geduld, maar vindt het gebrekkig dat het onduidelijk is wanneer een bestelling geleverd wordt.

Mark

Zeer flexibel

Goede aftersales

R. Drachter

Zeer positief. Leuk contact, duidelijke tekst en uitleg over de verschillende BBQ en accessoires. Goede en vriendelijke sfeer.
Alle afspraken die gemaakt waren zijn keurig nagekomen.

Goede uitleg. Mooi assortiment. Onderscheidend van concurrenten.

Ga vooral zo door

Amsterdam

Super klant vriendelijk en makkelijk en snelle communicatie. Goede website, alles was snel bij elkaar geklikt.

Mijn Big Green Egg werd kant en klaar afgeleverd, goede prijs en met een leuk actie pakket!

Vis

Vriendelijk.

Snelheid van handelen.

Korres

Zeer positief

Vilt stond niet op de site kreeg een aparte link pm te bestellen na een mailtje. De volgende dag al binnen. top service. Ga zo door

Correcte en vlotte levering!

Klantvriendelijkheid hebben zij in hun vaandel staan!

Snelle en service gerichte dienstverlening.

Heb hier nu meerdere malen besteld. De bestelling wordt snel geleverd en zijn goed ingepakt.

Bestelling was bij levering incompleet. Contact opgenomen via email, zelfde dag gelijk een mail terug en het ontbrekende artikel werd nagestuurd.