N de Voer

Lekkere kruiden en superleuke namen.
Besteld om kado te doen maar nu ook zelf aan de kruiden!

Snelle levering en lekkere biologische kruiden

Lise

Goede producten en goede service

Goede, vriendelijke service

Was de verzending vergeten op te sturen, maar na contact te hebben gezocht is het gelijk geregeld. Dus heel netjes opgelost

Jeannette Zuidhof

De producten zijn fantastisch. De mensen van het bedrijf zijn heel toegankelijk, waardoor je makkelijk communiceert.

Uitgebreide beschrijvingen van de kruidenmengels en goede tips wat je ermee kunt doen.

Ik zou graag nog meer leuke recepten zien van van gerechten die je met de kruidenmengels kunt maken. Als er gezegd wordt bv strooi het over je groenten, zou ik het fijn vinden als die groenten dan... Ik zou graag nog meer leuke recepten zien van van gerechten die je met de kruidenmengels kunt maken. Als er gezegd wordt bv strooi het over je groenten, zou ik het fijn vinden als die groenten dan specifiek genoemd worden. Dus meer echte recepten.

Annemarie Bonenberg

Prima! Vragen via mail netjes beantwoord.

Bijzondere kruiden zonder onnodige toevoegingen

Kleinere probeer verpakkingen zou leuk zijn

Gerda Rave

Tot op heden goed

Overzichtelijk
Recepten

Heb geen verbeterpunt vooral zo door gaan😀

Cora Heukelom

Mooie producten

Recepten bij het product

Wendy

Prima 👌

Snelle levering, leuk verpakt!

Niet te snel een reminder voor het invullen van een feedback sturen, dit wekt irritatie op en is opdringerig

Gertine Schraal

Goed ,snel ontvangen

Biologisch

Sommige namen van de potjes vind ik met kinderen heel lastig en niet zo netjes zoals de knoflooksletten en nog een paar.

Kim Lukas

Goede service, leuk verpakt pakketje. Snelle service.

Duidelijke uitgebreide omschrijvingen van de producten en leuke handige recepten.

Het laden van de producten vind ik klein beetje vervelend. Als je naar een product ga ast en daarna weer terug naar de lijst ga je weer helemaal naar het begin in plaats van waar je gebleven was en... Het laden van de producten vind ik klein beetje vervelend. Als je naar een product ga ast en daarna weer terug naar de lijst ga je weer helemaal naar het begin in plaats van waar je gebleven was en moet je de rest weer opnieuw laden.

Bianca Hovinga-Visser

Snelle service! Ruikt heerlijk. De potten zijn een sieraad in de keuken. Smaak is fantastisch.

Fantastisch product

Graag de verzendkosten laag houden dat nodigt uit tot sneller bestellen