Normaal, zoals men kan verwachten

Zou ik niet weten

Claudia

Hele vriendelijke en vrolijke klantenservice.

Heerlijke kruiden met originele namen

Snelle en keurig verzorgde levering.

Ik had eerder, dacht ik, aangegeven op de hoogte te willen worden gehouden van het feit dat een product dat ik wilde bestellen weer leverbaar was. Dit is niet gebeurd. Toen het lang duurde heb ik zelf even gecheckt of het er weer was en dat bleek het geval. Het zou fijn zijn als je als klant bericht krijgt.

Jozephina

Snelle levering, met zorg verpakt

Moderne, jonge en vrolijke uitstraling. Over alles is goed nagedacht, zéér verzorgd

Mrs. Wizzle

Goede ervaring, We vinden het wel jammer dat er maar weinig marge op de producten zit...

Goede verbetering van de etiketten.

Receptuur (kaartjes) voor de verschillende kruiden om mee te geven aan de klant. We verwijzen de klanten nu vaak door naar de website voor gerechten en inspiratie, maar we merken dat mensen het leuk vinden om een volledig kadootje te kopen..

Laura

Super goed en leuk

Originele producten plus omschrijvingen

Ik zou zelf meer bestellen als de pakketen ook af te halen zijn bij een PostNL of DHLpunt etc. Wij zijn zelf nooit thuis dus die optie vind ik in andere webshops echt ideaal.

Elin

Prima!

Heerlijke kruidenmixen

Een verkooppunt in haarlem alsjeblieft! Er stond iemand op de zaterdagmarkt met jullie kruiden, maar hij heeft ze inmiddels niet meer :( :(

Pater

Heb nu 6 potjes maar ga voor ze allemaal. Wat een topspul

Ik heb voor de eerste keer iets besteld nadat ik hun kruiden al eens op de Trotsmarkt in Baarn had gekocht.

De producten zijn goed verpakt in een stevige doos. Het papier met de vlindertjes ziet er leuk uit, maar mag van mij achterwege blijven (extra verpakking die je weer moet openen).

Mailtje sturen of track and trace wanneer de bestelling wordt verstuurd zou fijn zijn.

Bestelling klopte niet maar, snelle en goed reactie.

Veel keuze

Goed kijken wat ze versturen