Marlouke

Top

Smaken en namen kruiden

Recepten en het toepassen van de kruiden

Esther Schellekens

Gewoon goed

!

!

Anneloes Inden

Prettig

Overzichtelijk

Tips/ recepten wanneer je welke kruidenmix je kunt gebruiken.

Corina koelen

Heel goed, communicatie goed, uitlevering/bezorging goed , producten Top.

Het enthousiasme waarmee ze laten zien achter hun producten te staan.

Vooral zo doorgaan.

Simone Wolthuis

Ik ben heel blij met de producten die ik heb gekocht!

Pure smaken!

Marian Bouwens

Gewoon een goed produkt! Eerst een paar kruiden besteld, gelijk alles zitten proeven en proberen.. en daarna verkocht, goed produkt, mooi verpakt, snelle service gewoon top

Als je dan het product binnen krijg en je pakt het uit ziet het er prachtig uit... dan proef je en word je blij

Ik vond het lastig om op de site te vinden welke kruiden je kan gebruiken bij de hachee en dat soort Nederlandse stoofpotten..

Tamara

Positief!

Mooie producten

Geen verbeterpunten of tips

Saskia Berculo

Producten besteld en op een prachtige manier aangeleverd. De kruidenmixen en de flesjes voor olijfolie waren zelfs prachtig verpakt

Mooie producten en een prachtig concept. Vooral de milieuvriendelijke manier van verpakken (doos opvullen met papier ipv plastic zakjes met lucht) en de samenwerking met (als ik het goed heb... Mooie producten en een prachtig concept. Vooral de milieuvriendelijke manier van verpakken (doos opvullen met papier ipv plastic zakjes met lucht) en de samenwerking met (als ik het goed heb begrepen) mensen die moeilijk aan werk komen ( bijv mensen met een beperking)

Wellicht ook een GOEDE olijfolie in het assortiment toevoegen, zodat jullie kruidenmixen voor de olijfolie, nog meer tot hun recht komen.

Arendtsfan

Positief!

Fijn dat Green Gypsy chai tea zonder suiker verkoopt. Eerlijke communicatie (via e-mail, na de bestelling) over het product dat ik kocht. Vriendelijke en prettig, informele behandeling van klanten.

Informeer op de website dat voor het maken van chai tea met de mix zonder suiker die verkocht wordt, een theefilter nodig is (aangezien de kruiden niet oplossen in hete melk/water). Misschien als 2e... Informeer op de website dat voor het maken van chai tea met de mix zonder suiker die verkocht wordt, een theefilter nodig is (aangezien de kruiden niet oplossen in hete melk/water). Misschien als 2e tip om het aanbod van producten in de webshop uit te breiden; meer kruiden, een goedwerkend theefilter voor het maken van chai tea zonder korrels in je mond ? en andere groene/duurzame kruidengerelateerde dingen.

Helene van Baardwijk

Leuke, energieke uitstraling. Not your average kinda sh*t

Origineel, brutaal, niet van dat benauwde

Ik kocht een doosje, maar zoek nu nog iets in het vakje waar geen kruiden potjes passen, het zout past net niet ;-)