Graszodenkopen.nl

Graszodenkopen.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop Graszodenkopen.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company686
Uitstekend (10/10)
98 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Graszodenkopen.nl met 9.1/10. Gebaseerd op 686 ervaringen.

Jil
Onacceptabel (1/10)
Jil

Nee, totaal niet

Reactie Graszodenkopen.nl:

Beste Jil,

Wij vinden het erg jammer dat u een slechte ervaring hebt met uw leverancier en met Queens grass. Echter zijn wij een leverancier van Queens grass en niet de producent. Wij zijn in deze dus helaas geen partij die met u zaken heeft gedaan.

Wij hopen dat uw gras snel hersteld is en wensen u veel plezier met uw gazon!

Score voor Graszodenkopen.nl:0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Partij slechte kwaliteit gras ontvangen via zam lelystad. van 15m2 was 5m2 binnen een week dood. voldoende water gegeven. contacten met leveranciers (zam en queens gras) leverden geen enkele respons op. uiteindelijk maar zelf bijgezaaid..

Reinder

3 dagen besteld voor de aangegeven afhaaldatum. .
1 dag voor het afhalen nog gebeld over de afhaaltijd..
echter op de afhaaldatum (en juiste tijd) geen gras..
na overleg moesten wij het maar gaan halen bij een andere leverancier..
dus na 30 minuten nog maar weer eens een extra rit..
al met al zoveel kosten gemaakt dat het beter bezorgd had kunnen worden..

Onacceptabel (1/10)

Snelle bezorging.

Reactie Graszodenkopen.nl:

Geachte meneer Kessels,

Wat vervelend dat u niet tevreden bent over het gras. Kan u ons misschien enkele foto's toesturen zodat we kunnen kijken wat er aan de hand is?

bij voorbaat dank.

Marcel

Score voor Graszodenkopen.nl:0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Gras is echter beslist niet van goede kwaliteit. heb premium speelgras gekocht echter na een maand al veel kale plekken, ondanks bemesting, pokon gazon grond en bijna dagelijks besproeien de eerste week..
gazon is ook niet echt dicht begroeid, veel openingen tussen de grassprieten.

Anouk van der Putten
Anouk van der Putten

Na wat rondbellen bij bedrijven in de buurt, kwamen wij erachter dat het niet mee zou vallen om graszoden thuis te laten bezorgen. Na een telefoontje naar graszodenkopen.nl bleek het geen enkel probleem om het gras helemaal in Noordwijkerhout te bezorgen. Geweldige service en echt een heel mooie kwaliteit gras. Heel tevreden!!

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Goede kwaliteit gras en prima levering!.

A. Smetsers
A. Smetsers

Keurig op tijd geleverd en perfect gras!!

Snel en goed !!.

Het Groene Leven Lab
Het Groene Leven Lab

Bedankt voor de snelle aanlevering van hoge kwaliteit graszoden voor onze onderzoek en onderwijs tuin in Zuidas Amsterdam. Ze waren makkelijk te leggen en de resultaat is prachtig geworden! Groeten, het Groene Leven Lab team

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Graszoden voor het groene leven lab, zuidas amsterdam.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Eenvoudige klus (11 zoden), prima geklaard.

N.v.t.

We hebben het zelf afgehaald. Het stond al keurig klaar op een pallet. Alleen bij binnenkomst geen hallo, alleen het bedrag is genoemd en afgehandeld en je kon gaan.......beetje vreemd en kil komt dat over. Ik snap best dat het misschien druk is etc. maar een simpel hallo en misschien bedankt bij het afhandelen is toch niet echt klantvriendelijk!

Score voor Graszodenkopen.nl:4.00/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Snel afhalen maar een niet erg vriendelijke begroeting of afhandeling.

Beer
Beer

Binnen 2 dagen een prachtig gazon waardoor ruimte en rust is ontstaan in de tuin.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ruimte en rust in de tuin.

Kruize
Kruize

Als onbekende in drouwen was het nog best lastig om bij het bedrijf te komen. De tomtom geeft bij een adres zo'n kilometer eerder al aan dat je er bent, ook als je een ander huisnummer in vult zoals geadviseerd in de mail. Eenmaal aangekomen mag je betalen en krijg je een papieren plattegrondje om ergens in het dorp een witte "keet" te gaan zoeken waar je gras klaar ligt. Als dit uiteindelijk lukt dan moet je met je eigen auto en aanhanger een zeer modderig weiland over waar je dan vervolgens de graszoden in je eentje mag gaan staan over laden op je aanhanger.

Waarom toch een redelijk eindoordeel? Het gras is van goede kwaliteit en niet duur.

Score voor Graszodenkopen.nl:3.00/5

Beoordeling queens gras.

Bedrijfsinformatie

Bij Graszodenkopen.nl kunt u heel gemakkelijk graszoden kopen van een uitstekende kwaliteit.
Adres
Steenhopenweg 3