Graszode.nl

Graszode.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop Graszode.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company496
98 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Graszode.nl met 9/10. Gebaseerd op 496 ervaringen.

J.Bekkema
J.Bekkema

Goede terugkoppeling en gedaan wat afgesproken was.

Score voor Graszode.nl:4.00/5

Na wens geregeld.

gerrit hakkers
gerrit hakkers

Top

Zeer goed product .
snelle levering.

H. Sytema

Uitstekende website, met veel informatie, voor een particulier die nog nooit graszoden heeft gelegd. de levering was perfect op tijd en keurig verpakt. de zoden lijken goed aan te slaan en de kwaliteit is vers en goed. ik kan nog niet beoordelen hoe het gras zich zal ontwikkelen, want ze liggen er nog maar een paar dagen in.

N.v.t.

we hadden geen ervaring nu wel het was gewoon goed je word netjes gebeld een uur van tevoren mooie grasmatten en ze doen het goed we moeten ze al maaien nog even wachten ze liggen net een week

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Goed een dag bestelt anderen dag in huis.

leo coppens
leo coppens
Score voor Graszode.nl:4.00/5

Zeer goed.

Heel goed

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Goede site duidelijk en snel.

Johan Scholtanus, Appingedam
Johan Scholtanus, Appingedam

Heldere duidelijke website, met uitleg. Telefonisch contact gehad en ik kreeg de gewenste info. Bestellen eenvoudig via website. Ook van de chauffeur transportonderneming DGO, prima belde van te voren wanneer hij er ongeveer zou zijn. Bij aflevering gaf hij aan de pallet zo dicht mogelijk bij de uitrolplek te willen plaatsen. Uitstekende service dus van Graszode en de DGO grasbode.

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Prima, op de enkele vragen die we hadden is snel en duidelijk geantwoord.

W. Nijholt
W. Nijholt

Goede ervaring, alles verliep vlot van begin tot eind en de kwaliteit van het geleverde gras is prima.

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Goede ervaring, alles verliep vlot van begin tot einde en de kwaliteit van het geleverde gras is prima.

Mark van dorst
Mark van dorst
Beveelt u dit bedrijf aanJa

Heel goed, zeer snelle levering! en het belangrijkste mooi gras!!.

Graszode.nl 1 beoordeling

Bestelling e.d. ging prima. jammer dat ik geen mail kreeg over de verwachte levertijd. ook op track en tracé was geen actuele informatie te vinden. ik heb toen gebeld en kreeg toen de levertijd te horen.

Bedrijfsinformatie

Graszode.nl is een leverancier van graszoden. Naast tips over het onderhoud van uw gazon kunt u bij ons direct graszoden bestellen. Wij leveren door heel Nederland aan huis, wel zo makkelijk!
Adres
Steenhopenweg 3