Gerard Ficker

Geen service

Uw ervaring

Een onkruid krabber besteld en helaas de verkeerde gekregen. Daarop een mail gestuurd dat ik de verkeerde gekregen heb en gevraagd wat nu te doen. Hierop 1x een mailtje terug ontvangen om er een... Een onkruid krabber besteld en helaas de verkeerde gekregen. Daarop een mail gestuurd dat ik de verkeerde gekregen heb en gevraagd wat nu te doen. Hierop 1x een mailtje terug ontvangen om er een foto van te maken. Dat gedaan en terug gestuurd.
Daarna bleef het stil. Geen reactie's meer op mail of berichten op facebook. Ook het inmiddels retour gestuurde artikel niets meer op gehoord en dus ook geen geld terug ontvangen.

Jansen

Snelle levering en goede service

Uw ervaring

Een verkeerd besteld product kon zonder kosten makkelijk voor verzending omgewisseld worden

Quartel

Graszaad besteld

Zeer slecht graszaad
Er wordt belooft snel kiemend zaad.na 4 weken nog steeds zeer grote plekken zonder gras en alleen zaad.

Dijk

Geen levering, slechte respons

Uw ervaring

Bestellen ging vlot. Nu twee weken later nog niets geleverd gekregen. Voorstel gedaan tot alternatief. Mijn levering werd op order picked gezet. Nu echter een week later nog niets in huis. Op mijn... Bestellen ging vlot. Nu twee weken later nog niets geleverd gekregen. Voorstel gedaan tot alternatief. Mijn levering werd op order picked gezet. Nu echter een week later nog niets in huis. Op mijn verzoek de levering te annuleren wordt niet gereageerd

F. Winterink

Verkeerde beschrijving mest

Uw ervaring

Dure mest gekocht bij dit bedrijf (de myco-zakken van Eco-Style). Helaas klopte juist de hoeveel Mycorrhizae-schimmels niet met de beschrijving op de website, er zaten tot 28 keer zo weinig... Dure mest gekocht bij dit bedrijf (de myco-zakken van Eco-Style). Helaas klopte juist de hoeveel Mycorrhizae-schimmels niet met de beschrijving op de website, er zaten tot 28 keer zo weinig schimmels in als geadverteerd. Verkoper geeft Eco-Style de schuld dat het op hun website zo staat (je kunt ook de etiketten van je eigen voorraad kunnen lezen lijkt me) maar zou nog op dit probleem terugkomen. Helaas 2 maanden verder en niets meer gehoord na aanvankelijk wel goede communicatie te hebben gehad.

Verbeeck lise

Zeer goed

Gazon is mooi groen

Groot assortiment

Uw ervaring

Snelle levering en veel keus

Perfecte ervaring

Makkelijk en correct

Kwaliteits graszaad

Uw ervaring

Graszaad voor een goede prijs en snelle levering.

Goed zaad

Tevreden over het zaad.