Tanja Haringa

Duidelijke omschrijving en afbeelding van het product. Snelle en correcte afhandeling, erg goed!

Zie ervaring

Svetlana Zakharova

La peluche est très agréable au toucher et de très bonne qualité. le colis a été livré très rapidement. Merci

S.Molin

Mijn bestelling was helaas zoekgeraakt, maar er is meteen actie ondernomen en een vervangende zending opgestuurd.

Vriendelijke en snelle behandeling en service

Rob Mulleneers

Snel en goed

Noëlle van Loon

Gebruiksvriendelijke website en snelle levering

Gebruiksvriendelijke website en snelle levering

Yannick Walraeven

Aantrekkelijke prijs en goede service!

Rhiana Wezenberg-Petersen

Persoonlijk, maar helaas kon mijn bestelling niet geleverd worden. Ik werd hier wel dezelfde dag nog over geïnformeerd en hoefde over het 2e artikel dat ik had besteld geen verzendkosten te betalen.... Persoonlijk, maar helaas kon mijn bestelling niet geleverd worden. Ik werd hier wel dezelfde dag nog over geïnformeerd en hoefde over het 2e artikel dat ik had besteld geen verzendkosten te betalen. Dat waardeerde ik zeer, hoewel ik het jammer vond dat beide artikelen niet geleverd konden worden.

Informatief, duidelijk, maar voorraad weergave bleek helaas niet te kloppen

Zoveel mogelijk up to date informatie wbt voorraad verwerken

Leoniek

Leuke website, maar dure producten. Anders zou ik er wel meer cadeaus bestellen.

Leuke producten

Marjolein Hento

De levering was mooi op tijd.
Correcte verpakking,

Het zijn cadeaus en deze moeten nog worden gegeven helaas nog geen reactie.
De verpakking zag er al mooi uit en ik ben zelf heel benieuwt naar het schuif boekje "Op pad onder de sterren". Het zijn cadeaus en deze moeten nog worden gegeven helaas nog geen reactie.

U mag mij na 11 februari opnieuw benaderen, dan kan ik u de gewenste antwoorden geven.

Annemiek van Esch

Snel geleverd. Duidelijke website