Koos

Goed kundig personeel

Hoi Koos,
Dat is nog eens leuk om te lezen! Bedankt voor je review en hopelijk tot snel in één van onze winkels of op onze site!

Fanny

Ik vind het een prettige winkel (Twijnstraat). Er is altijd iemand beschikbaar om mij te helpen. Ze weten veel over de wijnen en kunnen mij altijd helpen aan een goed product. Ik heb nog geen enkele... Ik vind het een prettige winkel (Twijnstraat). Er is altijd iemand beschikbaar om mij te helpen. Ze weten veel over de wijnen en kunnen mij altijd helpen aan een goed product. Ik heb nog geen enkele keer een miskoop gedaan. Een aanrader!

Wauw Fanny,
Wauw Fanny,
Dankjewel voor je mooie fijne woorden. Ik zal het doorgeven aan mijn collega's op de Twijnstraat. Leuk dat je bij ons altijd een lekkere fles hebt kunnen vinden. Hopelijk tot ziens!
met vriendelijke groet,
Tessa - team Grapedistrict

Kim mutsaars

Ik kom de laatste tijd regelmatig bij Grapedistrict! Je wordt altijd fijn ontvangen en de medewerkers hebben goede kennis over welke wijnen ze hebben en waar ze vandaan komen. Ik ben iedere keer nog... Ik kom de laatste tijd regelmatig bij Grapedistrict! Je wordt altijd fijn ontvangen en de medewerkers hebben goede kennis over welke wijnen ze hebben en waar ze vandaan komen. Ik ben iedere keer nog tevreden geweest over de wijnen die ze mij hebben aangeraden.

Hoi Kim,
Bedankt voor het schijven van deze ontzettend mooie en leuke review! Ik zal jouw ervaring met onze winkelmedewerkers intern delen, zodat iedereen kan meegenieten ;-)
Met...
Hoi Kim,

Natalie Bogtman

Snelle service, website eenvoudig in gebruik, super cava van de macabeo druif. Mooie kans voor kleinere boeren, concept klopt!

Hoi Natalie,
Wauw, wat een leuke review om te mogen lezen! Bedankt voor je review en hopelijk mag ik binnenkort weer een bestelling van je voorbij zien komen!
Met vriendelijke groet,...
Hoi Natalie,
Sanne- Team grapedistrict

Marga Haveman

Goede ervaring, de verkopers weten waar zij het over hebben.

Hi Marga,
Wat een leuke review om te lezen. Bedankt dat je de tijd hebt willen nemen om deze prachtige beoordeling met ons te delen!

Vaso

Such a big selection of good wines.! I was very satisfied with the wine i bought, really good taste and great for gift. And great service as well!

Vaso!
What a great compliment! We're very happy to have helped you with a good gift. We hope to see you soon again in one our stores.

Jay Stricks

Very nice selection; free delivery with a large purchase

Hey Jay,
Thank you so much fpor this great review! We're very happy to see you don't only shop online but also in our stores. We hope to see you again soon!
Met vriendelijke...
Hey Jay,

Eliana Cane

Excellent service and outstanding wine

Hi Eliana,
Hi Eliana,
That means a great deal to us! Thank you so much. We love to see how you came by 3 times in the first month after you first came to our store. We hope to see you many times again. Thanks again for the beautifull review.

Kees

Hi Kees,
Hi Kees,
Wat leuk om te zien dat jouw ervaring met één van onze winkels zo positief is en wij je hier al enkele jaren mogen verwelkomen! Bedankt voor je review en hopelijk tot snel in onze winkel in Oost!