Goede, informatieve webshop

Fijne buurt winkel met leuke wijnen en vriendelijk advies

Rob Maarleveld

Mijn ervaring is goed, vooral door de medewerkers die ik bij naam ken en zij mij. De proeverijen zijn leuk en gezellig. Ik kom in de van Woustraat sinds de winkel daar geopend is.

Chael Kruip

Zeer positief

Supervriendelijk, enthousiast en behulpzaam personeel in de winkels in Haarlem en Heemstede waar wij altijd heen gaan!

Marlene SIps

Kundige mensen - goede adviezen, heerlijke wijnen, goed 'thuis' gevoel. Mooie winkelformule, verzorgde aankleding. Enthousiast team. Kan niet anders zeggen, dan dat ik nog steeds een zeer tevreden... Kundige mensen - goede adviezen, heerlijke wijnen, goed 'thuis' gevoel. Mooie winkelformule, verzorgde aankleding. Enthousiast team. Kan niet anders zeggen, dan dat ik nog steeds een zeer tevreden klant ben van Grapedisctrict!

Filmmaker

Ik word altijd goed geholpen en er zijn leuke interessante wijnen te koop

Pinot G

Ik geloof dat ik al zo'n 10 jaar mijn wijn bij Grapedistrict koop. Belangrijk voor mij zijn, natuurlijk, de altijd fijne wijnen (qua smaak en uitstraling), maar ook het frisse en overzichtelijke... Ik geloof dat ik al zo'n 10 jaar mijn wijn bij Grapedistrict koop. Belangrijk voor mij zijn, natuurlijk, de altijd fijne wijnen (qua smaak en uitstraling), maar ook het frisse en overzichtelijke concept, het jonge elan, de uitsluiting van tussenhandel en de transparantie naar de wijnmakers.