schrijnder

Doos was geopend. Een fles Silvaner ontbrak. Doos opnieuw dichtgetapt met sticker er op "breuk. Tijdens vervoer blijkbaar een fles gebroken. Post NL heeft waarschijnlijk doos geopend, kapotte fles... Doos was geopend. Een fles Silvaner ontbrak. Doos opnieuw dichtgetapt met sticker er op "breuk. Tijdens vervoer blijkbaar een fles gebroken. Post NL heeft waarschijnlijk doos geopend, kapotte fles weggegooid en doos weer dichtgetapt.

Hallo Hans,
Hallo Hans,
Dankjewel voor je feedback en vraag. Je hebt gelijk, soms gaat er een fles stuk als die naar jou onderweg is. Dit pakket had echter terug naar ons gemoeten. Wij sturen dan een volledig nieuw pakket op.
Ik verwacht dat we je goed hebben kunnen helpen door de gebroken fles na te sturen!
Je kan ons altijd mailen als je nog vragen hebt.

Nathalie

Super enthousiaste en vriendelijke no-nonsense service waardoor ik elke keer weer met een (andere) lekkere wijn thuiskom

Hee Nathalie,
Dankjewel voor je review en feedback. Heel fijn om te horen dat we jou blij kunnen maken! Ik zal je tip aan onze winkels doorgeven. ;)
Klantenservice...
Hee Nathalie,

Cees van Zuilen

Herkomst, kwaliteit, info, stiptheid prima.

Hoi Cees,
Dankjewel voor je review!
Hoe zouden wij volgens jou die 'prima' in een 'perfect' kunnen veranderen? We horen graag wat we nog kunnen verbeteren....
Hoi Cees,
Dankjewel voor je review!
Hoe zouden wij volgens jou die 'prima' in een 'perfect' kunnen veranderen? We horen graag wat we nog kunnen verbeteren. :)
Groeten,

Cas

Lekkere wijntjes, leuk concept die kleinere wijnboertjes

Arnoud Geux

Hallo Arnoud,
Dankjewel voor je beoordeling!

Frans

Mooi op tijd, binnen een dag bezorgd. Chapeaux

Hoi Frans,
Dankjewel voor je beoordeling. Fijn om te horen dat je tevreden bent.

Leoni

Leoni

Hoi Leoni,
Dankjewel voor je beoordeling! Jij blij - wij blij. :)

Marieke van Aaken

Ok

Hi Marieke,
Bedankt voor je review!

Anna

Goede info bij de wijnen qua herkomst en lekker bij. Compact assortiment, fijn!

Hoi Anna,
Wat leuk om te lezen dat ons assortiment goed in de smaak valt! Bedankt voor het schrijven van de review!

Esther

Prettige winkel, vriendelijk en behulpzaam personeel. En een ruime keus aan wijn die niet zo doorsnee is. Ik ben ook blij met het aandeel biologische wijn.

Hi Esther,
Bedankt voor het achterlaten van deze mooie review! Hopelijk tot snel in één van onze winkels of op onze site.