Offerte
Indruk showroom
Service en garantie
Ontwerp

Eric Berkvens

We hebben de keuken gekocht in Helmond. Eindelijk geen opdringerige verkoper maar iemand die de tijd neemt, advies geeft , oplossings gericht denkt en niet pusht om maar te kopen. Het is en blijft...

De verkoper had aangegeven om langs te komen nadat de keuken geplaatst was. Erg leuk gebaar als aftersales maar de keuken hebben we inmiddels 2 maanden in gebruik maar niemand gezien. Wel erg leuk om vanuit grando een receptenboek te ontvangen.

C.M.A.Johansson

Wij hebben inmiddels een keuken, badkamer en wc gekocht en laten installeren bij Grando.
Problemen worden direct opgelost in een prettige sfeer, kortom prima zaak en uitstekende service.

H.J. Hovius

Werden goed geholpen en geïnformeerd.
Er werd alle tijd en ruimte voor genomen.
Alles werd op tijd en volgens afspraak afgeleverd, en afgehandeld.
Monteur werkte buitengewoon hard...

Geen.

Kees Louter

Prettig gesprek en goed advies tijdens verkoop. Perfecte mensen voor het installatie- en verbouwtraject

Martin Overbeek

Ik heb Grando als een professioneel en ook flexibel bedrijf ervaren. Alle gesprekken en afspraken verliepen punctueel en prettig. Er werd goed geluisterd naar de wensen en qua eventuele...

n.v.t.

Machteld Kaptein

Vlotte hulp in showroom. Leuk ontwerp. Tip wel het laatste doorloopgesprek gaan houden om misverstanden te voorkomen.

Positief dat onze kritiek goed is opgepakt. Zet elke mondelinge afspraak op papier, voorkomt veel irritatie en vergeten toezeggingen. Zorg dat alle medewerkers op 1 lijn zitten.

klaver

Fijne hulp en advies gekregen

bij veranderingen kijken waar het nog meer invloed op heeft. bij mij had het invloed op de plinten

M.H. Peters

Goede service en advies gekregen. Gert stond open voor onze wensen en gaf duidelijk aan waar de grenzen en de mogelijkheden waren. Goed geholpen bij de keuze van blad apparatuur en accessoires....

Sonja Koster

Grando Zaandam heeft mij bijzonder goed geholpen. De adviseurs denken mee, denken in oplossingen. Ik ben op gevoel de winkel binnen gestapt. Was een goede keus. Niets was ze teveel.